Plaats reactie
1
Kan mijn printer niet met update installeren vanaf de HP site omdat ik niet meer in het bezit ben van de CD-ROM met de basis software.
Nu ziet mijn PC de hele printer niet meer!
Wie kan mij helpen?

Afbeelding
2
franswvt schreef: Kan mijn printer niet met update installeren vanaf de HP site
Probeer online de driver te downloaden, zie hier.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Dit werkt allemaal niet, ook wanneer ik deinstalleer, blijft ie om de CD-ROM vragen (kan dat ding helaas nergens meer vinden).

Afbeelding
5
franswvt schreef: Dit werkt allemaal niet, ook wanneer ik deinstalleer, blijft ie om de CD-ROM vragen (kan dat ding helaas nergens meer vinden).
Vreemd . . .
Van die link in mijn bericht kan ik hier gewoon downloaden, ondanks geen HP Deskjet 2540 Printer en geprobeerd te downloaden vanaf een macOS computer.

Probeer de HP printer software te verwijderen zoals hier is beschreven:\https://support.microsoft.com/nl-nl/top ... 05080eaf98
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Hallo en welkom op het forum,

Probeer het volgende eens, ik heb de driver-package van HP uitgepakt.
1. Download via deze link (HP2540.zip) naar de gewenste locatie.
2. Klik met de rechtermuisknop op HP2540.zip en vervolgens op Alles uitpakken.
3. Start de installatie van de driver opnieuw.
4. Wanneer om de CD-rom wordt gevraagd, klik dan op Browse en navigeer naar de uitgepakte map.
5. Kan de installatie van de driver nu wel voortgezet worden?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Helaas was dit ook niet de oplossing. Hij bleef vragen om een geldige *.msi file.
Het probleem is intussen (betaald) door de HP technische ondersteuning verholpen.

Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken en het aandragen van diverse mogelijke oplossingen van mijn printer probleem.

Afbeelding
9
Het oude HP programma kon niet verwijderd worden. De technische hulp heeft mijn PC 'overgenomen' en een en ander verholpen.
Er is een ander installatie programma geinstalleerd (HPE0D18B). Mijn HP deskjet printer 2540 werkt nu weer (via USB en via WiFi).

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”