Plaats reactie
1
Heb al veel geprobeerd, alles leek goed (te repareren) maar niets werkt.
Zojuist heb ik dit gedaan: Installeer de app Instellingen opnieuw. Open de opdrachtprompt of PowerShell met administratorrechten, typ de volgende opdracht en druk op Enter. Hiermee zouden alle Windows 10-apps opnieuw moeten worden geregistreerd en geïnstalleerd.

Get-AppXPackage | foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation) \AppXManifest.xml"} en krijfg nu een pagina aan foutmeldingen te beginnen met Add-AppxPackage : Cannot find path 'C:/ Program Files/window Apps/Microsof. Appconnector_1.3.3.0_neutral_8wekyb3d8wwbe

Wat te doen?
3
Via instellingen (tandwiel) opent er niets, dus dat kan ik niet uitvoeren. De laatste Standaard apps opnieuw instellen via Powershell heb ik gedaan en daar kreeg ik die pagina foutmeldingen bij.
4
Hallo,

Ik zie een fout in je regel, doe deze eens:


Klik met de rechtermuisknop het startmenu om het Win-X menu te openen.
Klik vervolgens op Windows PowerShell (Admin).
Typ of kopieer nu de onderstaande commandoregel in PowerShell.
Druk vervolgens op de enter-toets.

Code: Selecteer alles

Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)AppXManifest.xml”}
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Microsoft Store is nog aanwezig en kan ik ook openen.
Het probleem is al weken geleden ontstaan, ik weet geen aanleiding. Ik vermoed dat ik Windows Home heb, maar kan dit niet nakijken bij instellingen. Ik heb wel een 32 bits versie.
9
Hallo,

Volg de onderstaande instructies om de Afbeelding Group Policies van Windows te resetten
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD. (of typ CMD in het vergrootglas)
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren
  • Kopieer en plak nu één voor één de onderstaande commando 's in de opdrachtprompt en druk na elk commando op enter.
    • Code: Selecteer alles

      RD /S /Q "%WinDir%\System32\GroupPolicyUsers"
      RD /S /Q "%WinDir%\System32\GroupPolicy"
      gpupdate /force
      
  • Wacht nu tot de volgende twee meldingen verschijnen.
  • Computer Policy update has completed successfully. & User Policy update has completed successfully.
  • Sluit hierna de opdrachtprompt en herstart de computer.

Doe nu nog eens het volgende en kijk of dit nu wel lukt.

Klik met de rechtermuisknop het startmenu om het Win-X menu te openen.
Klik vervolgens op Windows PowerShell (Admin).
Typ of kopieer nu de onderstaande commandoregel in PowerShell.
Druk vervolgens op de enter-toets.

Code: Selecteer alles

Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)AppXManifest.xml”}
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
Hoi abbs,

Alles uitgevoerd. Kreeg idd de 2 succesmeldingen, maar in PowerShell kreeg ik opnieuw
die hele pagina aan foutmeldingen.....

Groet, Anita
11
Hallo,

Omdat te veel apps beschadigt zijn is er nog één optie waarbij je een in-place upgrade doet.
Hiermee vernieuw je Windows 10 maar kan je je bestanden behouden, dus alleen Windows woerd hersteld.
Wel een tip: maak indien nodig eerst een back-up van al je bestanden.

Ik heb een duidelijke handleiding voor je (zie link) begrijp je iets niet gewoon vragen.
Handleiding scrol naar: Methode 2
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
Ik heb enkel Macrium Reflect Free version 8 gedownload, wilde even checken hoe ik de plek waar het neergezet moest worden precies schreef en ontdekte dat mijn apps weer werken. Geen idee wat er gebeurd is, maar alles doet het weer. Heel veel dank voor alle tips en hulp!!! Anita
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”