Plaats reactie
2
Hallo en welkom op het forum,

Ik heb met beide wel goede ervaringen, AnyDesk is trouwens gemaakt door een aantal oud-medewerkers van TeamViewer. Qua functionaliteit verschillen beide programma's niet veel. Een klein minpuntje van TeamViewer is de detectie van commercieel gebruik. Wanneer je met een - niet-commerciële licentie - veelvoudig verbinding maakt met verschillende computers, kan TeamViewer een blokkade instellen. Maar via de support kan je die dan meestal weer ongedaan laten maken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Dan toch voor Anydesk 910803883 gekozen, lijkt me iets gebruiksvriendelijker en je kan een vast "aanmeldnummer" hebben.
Bedankt
6
Ik heb slechtere ervaringen met Anydesk. Maar dat is wel al weer een jaar of twee geleden. Springen de schermen, zeker met meerdere beeldschermen.
Soms gebeurde er iets raars en qua mogelijkheden kan ie mijns inziens niet tippen aan Teamviewer.

Laatstgenoemde heeft wel inderdaad de vervelende eigenschap dat ie je opeens ook na korte sessies er uit kan kiepen als het ding merkt dat je commercieel bezig bent. Zelf ook gehad en opeens helemaal geblokkeerd. Heb dat laten onderzoeken door hun en toen is alles weer vrijgeschakeld.

Het vaste nummer van Anydesk is te vergelijken met een account bij Teamviewer. Met een account kun je van welk device ook op je devices inloggen die online staan. Is wel weer iets veiliger want je krijgt wel een 2-staps verificatie voordat je er in kunt vanaf een vreemd device.

Maar zoals gezegd, dat is 2 jaar geleden. Wie weet is er weer het e.e.a. veranderd, moet het weer eens opnieuw gaan proberen. Maar omdat je naar ervaringen vroeg wilde ik ook even die van mij laten weten.

Als Anydesk echter doet wat jij er van verwacht en je er alles mee kunt wat je wilt, zou ik zeer zeker niet overstappen naar Teamviewer.
Greetings, Black Tiger.
7
Ik gebruik al enige tijd anydesk met windows 10. Nu windows 11 pc gekocht. Kan ik mijn recente contacten overzetten?
Een contente gebruiker.
Bob
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”