Plaats reactie
1
Mijn Windows 7 Professional met support voor Extended Security Updates is met pensioen. Na 10 jaar trouwe dienst mag Windows 10 zich gaan waarmaken tot Oktober 2028. Ik moet zeggen dat Windows 10 goed draait op een i7-2600 oldtimer, met mag ertjes 8 GB. De nieuwe SSD, die vindt-ie wel leuk kennelijk.

Verder heb ik ook vaarwel gezegd naar Avast! Eerst namen ze AVG over, daarna werd het brol. Thans is Avast + AVG in handen van NortonLifeLock en onder twee namen een gratis virusscanner volgens het freemium model blijven aanbieden is wel gewiekst.

Nu, kijken of Windows 10 bevalt.
If it ain't broken, don't fix it
2
Angel@ schreef: mag Windows 10 zich gaan waarmaken tot Oktober 2028.
Heb je daar ook een of andere extended support voor dan? Want anders is het tot oktober 2025 want dan is die End of Life.

Mijn Windows 7 pro had geen extended updates en dus al enkele jaren met pensioen helaas. Terugkijkend vond ik die toch fijner werken dan Windows 10.
AVG heb ik er hier wel nog naast draaien, maar dat is puur en alleen om te zorgen dat Windows Defender niet zomaar even een scan gaat doen op een moment dat dit mij niet gelegen komt. Is schijnbaar niet uit te schakelen.
Greetings, Black Tiger.
4
Maxstar schreef: Windows 10 Enterprise wordt via het Long-Term Servicing Channel tot 01-12-2027 ondersteunt
Ja enterprise en de LoT Enterprise zelfs tot 2032, maar we hadden het over W7 pro, dus ook W10 pro. ;)
Volgens mij gaan ze die ook vrij kort houden i.v.m. dat ze willen dat je naar W11 gaat.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”