Plaats reactie
1
PC spelers zullen rond aankomende kerst 15 games kunnen downloaden in de Epic Games Store.


Epic is al eigenlijk het hele jaar elke maand 1 game gratis aan het weggeven, niet altijd allemaal even gaaf natuurlijk.

Maar nu zijn het er 15 achter elkaar vanwege de feestdagen.

Elke dag een nieuwe game vanaf de 16de december dus we zijn eigenlijk 1 dag te laat me dit te melden.


Dus als je van gamen houdt, wees er op tijd bij en zorg dat je elke dag kijkt of het spel van je gading is.

Want van 29,95 naar 0 is toch wel interessant. ;)
Greetings, Black Tiger.
3
Dat is meer een adventure, daar hou ik ook wel van. Als het goed is kun je daar je kortingsbon van 10 euro mee gebruiken, dan heb je hem voor € 9,99 dus hopelijk heb je daar wel aan gedacht. 8:)
Ik was daar vanmiddag ook even naar aan het kijken. Maar vaak zijn dit van die games die in het algemeen niet zo heel populair zijn en vaak in prijs dalen omdat je adventures niet zo snel vaker speelt achter elkaar, eenmaal uitgespeeld.

Oh... net even rond gaan neuzen en deze game is al van 2014, dus dat is al 7 jaar oud. Dan is de normale prijs van 19,99 best nog prijzig voor zo'n game.
Ik ga hem toch kopen, maar dan niet bij Epic maar bij Kinguin. Kost ie nog geen € 2,50, nja met alle kosten erbij € 3,37.
Altijd goed opletten met games waar je moet betalen, vaak kom je die nog wel eens goedkoper tegen, ook in aanbiedingstijd. ;)

Helpt ook om op te letten of je de game al hebt. Schijnbaar niet alle games staan in Steam alfabetisch. En ofwel ik had deze al ofwel ik heb de Redux versie er bij gekregen, geen idee...
Greetings, Black Tiger.
5
Oh LoL, raar, dat heb ik gemist, had hem wel gezien maar niet dat ie gratis was. Of.... misschien is dat dus dat ik 'm nu 2x heb, een keer de gewone en een keer de redux versie.
Loop Hero? Vreemd... ik zie Second Extinction staan als gratis game.
Maar dat zal de nieuwe wel zijn, gisteren inderdaad een ouwetje, maar dat was me een beetje te... :D
Ik heb al zoveel dat ik alleen nog die neem wat ik echt leuk vind.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Nieuwe artikelen & algemeen nieuws op computergebied”