! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
91
Download Afbeelding SetupDiag naar het bureaublad.
  • Maak een nieuwe map aan (b.v. SetupDiag) en plaats hier het bestand in.
  • Klik met de rechtermuisknop op SetupDiag.exe en kies de optie als administrator uitvoeren.
  • Wanneer de tool gereed is worden er drie bestanden aangemaakt.
  • Upload het bestand Logs.zip naar https://gofile.io/uploadFiles en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
93
Download Afbeelding SFCFix naar bijvoorbeeld het bureaublad.

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Zorg dat SFCFix.exe op het bureaublad staat.
  • Download SFCFix.ZIP via deze link: https://gofile.io/d/5Pa7y3 en sla dit bestand ook op het bureaublad op.
  • Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's.
  • Sleep het bestand SFCFix.ZIP in SFCFix.exe zoals op onderstaande afbeelding:
Afbeelding
  • SFCFix zal het script vervolgens uitvoeren.
  • Na afloop hiervan zal op het bureaublad een logbestand met de naam SFCFix.txt verschijnen.
  • Post dit logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
97
Inmiddels zijn we wel al een stap verder zo lijkt het, want alleen de volgende foutmelding is nu nog aanwezig. Waarbij de Windows Module Installer Service steeds crasht.
2021-12-06 11:10:23, Info CBS Failed to initialize CBS session. [HRESULT = 0x800706be]
2021-12-06 11:10:23, Info CBS Failed to OpenPackage using worker session [HRESULT = 0x800706be]
2021-12-06 11:10:23, Info CBS Failed to get worker session. [HRESULT = 0x800706be]
2021-12-06 11:10:24, Info CBS Failed to ping TiWorker, looks like TiWorker crashed, re-launch it
2021-12-06 11:10:24, Info CBS Terminate call on TiWorker returns non-S_OK. [HRESULT = 0x800706ba]
2021-12-06 11:10:27, Info CBS Failed to OpenPackage using worker session [HRESULT = 0x800706be]
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
99
Verwijder via de softwarelijst het volgende adware gerelateerde programma.
- App Explorer
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Druk op de Fix knop
  • Voeg (fixlog.txt) weer toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
100
App Explorer verwijderd en FRST uitgevoerd. Na het sluiten van het logbestand werd de pc opnieuw opgestart.
Zie bijlage
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
101
1. Open de map C:\Windows\System32 is hier het bestand Browser.dll aanwezig?

2. Download Browser.reg en sla dit bestand op het bureaublad op.
Dubbelklik op dit bestand en sta toe dat de wijzigingen in het registeren worden toegepast.

3. Open de opdrachtprompt en voer de onderstaande commando regel uit.

Code: Selecteer alles

reg query "HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{0823B6F8-F499-4d5e-B885-EA9CB4F43B24}\LocalServer32" /s
Plaats van dit scherm een screenshot in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
103
Wacht daar nog even mee, voer eerst het volgende uit om te kijken of er een kopie op het systeem aanwezig is.
  • Zorg dat Afbeelding SFCFix.exe op het bureaublad staat.
  • Download de bijlage SFCFixScript.txt en sla dit bestand ook op het bureaublad op.
  • Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's.
  • Sleep het bestand SFCFixScript.txt in SFCFix.exe zoals op onderstaande afbeelding:
Afbeelding
  • SFCFix zal het script vervolgens uitvoeren.
  • Na afloop hiervan zal op het bureaublad een logbestand met de naam SFCFix.txt verschijnen.
  • Post dit logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”