Oké, we even enkele stappen terug. In bericht
#29 had je Bitdefender verwijderd. Maar die heb je later weer geïnstalleerd volgens de logjes van FRST.
0x800706ba = The RPC server is unavailable
0x800706be = The remote procedure call failed
De bovenstaande foutmeldingen duiden op een probleem met de Remote Procedure Call (RPC) service. Blijkbaar zijn bepaalde poorten volledig geblokkeerd, want er kan ook geen PING uitgevoerd worden door TiWorker.
CBS Failed to get worker session. [HRESULT = 0x800706be]
CBS Failed to ping TiWorker, looks like TiWorker crashed, re-launch it
CBS Terminate call on TiWorker returns non-S_OK. [HRESULT = 0x800706ba]
Stap 1 Verwijder (nogmaals) alle software van Bitdefender.
- Bitdefender Agent
- Bitdefender Total Security
- Bitdefender VPN
Herstart hierna de computer, voer nu de volgende stap uit om de firewall en de BITS transfer queue van Windows te resetten.
Stap 2 Open de opdrachtprompt en voer het volgende commando's uit.
Herstart wederom de computer. Na de herstart, voer Windows Update uit en laat het resultaat even weten. (Bij problemen: upload een nieuwe kopie van de CBS-map).
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)