Gesloten
1
Laptop, Windows 8, is zeer traag. Vooral bij opstarten, het openen van bestanden en vinden van de webpagina's.
In het verleden werden me hier al eens helpende suggesties geboden. Daar hoop ik nu ook op. CCleaner al ingezet. Dat hielp een beetje, maar ik hoop op verder herstel via de juiste adviezen.
Alvast dank.
2
FRST.txt
Addition.txt
Hierbij de resultaten van de scan FRST
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
Hallo,

Verplaatst FRST64.exe naar het bureaublad en voer dan het volgende uit.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Fixlog.txt
Bij deze het fixlogje
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
Hallo,

Als je geen gebruik maakt van de voorgeïnstalleerde software van Acer, kan je de onderstaande programma's (tools) eens verwijderen. Veel van deze tools starten immers automatisch op.

Acer Docs
Acer Docs Office AddIn
Acer Launch Manager
Acer Photo
Acer Portal
Acer Power Management
Acer Quick Access
Acer Remote Files
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
"AcerDocssetup werkt niet meer" is de melding die ik krijg als ik Acer Docs wil verwijderen. De overige 7 zijn verwijderd.
Acer Recovery Management heb ik laten staan.
12
zonder de toevoeging .exe is dat aanwezig. (Ik zie echter onder Eigenschappen dat het om een .exe bestand gaat)
13
Probeer dit bestand eens uit te voeren, wanneer je wederom een foutmelding krijgt probeer het dan eens in de veilige modus.

Computer opstarten in de veilige modus.
  • Open het startmenu en klik op Instellingen.
  • Ga naar Bijwerken en beveiligen > Systeemherstel > Geavanceerde opstartopties.
  • Klik hier op Nu opnieuw opstarten.
  • Selecteer nu de optie(s) Problemen oplossen > Geavanceerde opties > Opstartinstellingen.
  • Kies de optie veilige modus.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”