Plaats reactie
16
Bedankt @Spartacus voor je snelle reactie.
Wanneer kunnen we de 12e generatie mobiele cpu's van Intel naar verwachting tegemoet zien?
Wat is de tegenhanger op dit moment van AMD qua prestatie?
17
Intel's 12th Gen mobile processoren komen in drie versies op de markt. "the powerful 45W H-series, the modest 28W P-series, and the power-efficient 15W U-series." https://itdaily.be/nieuws/kantoor/intel ... r-laptops/

In Q2 van dit jaar gok ik, maar kan ook zomaar Q3 worden. Chiptekort en wereldwijde problemen met levering hebben daar allemaal mee te maken.
Hermie schreef:Wat is de tegenhanger op dit moment van AMD qua prestatie?
Bovendien komen deze processors lijnrecht tegenover AMD’s Ryzen 6000 Mobile-aanbod te staan. AMD kiest voor een veel eenvoudigere aanpak met één soort kern, die variabel moet schalen in stroomverbruik. Het aanbod van de concurrent is beperkter, maar dus ook overzichtelijker. De eerste toestellen met nieuwe CPU’s zullen voor beide processormakers nog in dit kwartaal verschijnen.
18
Bedankt @Spartacus voor je update. Ik wacht de komst van de nieuwe cpu's met belangstelling af. Voorlopig is het helaas voor mij behelpen met een verouderde windows laptop en een chromebook. Af en toe overweeg ik de overstap van windows naar Apple.
Dat gaat uiteraard weer gepaard met de nodige gewenning, ik ben namelijk met windows opgegroeid.
Fijn weekeinde!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”