Plaats reactie
1
Hallo, Ik hen hier een beveiliging systeem, dus een camera, zou wat bestanden moeten bekijken maar krijg die niet open, het zijn DAT bestanden. Hoe krijg ik die open en staan er daar wel beelden op? Heb zo mijn twijfels dat er iets te zien zal zijn. Harde schijf hangt nu aan mijn pc.
Knipsel.PNG
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Laatst gewijzigd door losse op 30 okt 2021 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
2
;) dat bestanden zijn gemaakt als hulpmiddel in een bepaald programma, en kunnen dus enkel beoordeeld worden binnen dat programma.
(soms kun je een dat in kladblok lezen, maar vrijwel zeker kun je daar dan verder niks mee).
wat je meestuurt zijn eigenschappenplaatjes, die eigenlijk niks zeggen, en al zeker niet omdat het gaat om eigenschappen van bestanden van bijna twee jaar oud....
kortom: gebruik de software van die camera om problemen ermee te doorgronden.
en overigens: maak je pc een schoon of bedoel je schijF..... :D
3
falstring schreef: maak je pc een schoon of bedoel je schijF.....
Hahaha, ja, had het niet gezien, wat een fout zeg. En hoe zet ik daar bruikbare beelden op die harde schijf. Het systeem werkt toch denk ik.
4
ik zou zeggen: lees de gebruiksaanwijzing van (de software van die) camera eens erop na.
en kom je d'r niet uit: maak dan eens melding van naam en type camera en naam van welke software je dwarszit,
5
Ok, maar gebruiksaanwijzing is er niet meer, dat word ff zoeken, is geen nieuwe niet meer, ma bon, het regent dus weten we terug wat doen, hartelijk dank voor de hulp, ik post wel nog als het werkt .Prettig wekend verder.
11
Maxstar schreef: Ik zie dat dit apparaat gebruik maakt van Linux als besturingssysteem. Staan de opnamen soms op een partitie die niet zichtbaar is in Windows?
Daar vraag je mij nu wat, Denk dat ik een nieuwe en beter ga kopen, iemand een voorstel van een goede doch niet te duur? Ben nu gepensioneerd , het kan er niet meer vanaf zoals wij zeggen.
14
Schijf 1 komt uit de König neem ik aan, die schijf is dus leeg zo te zien? Hoe heb je het systeem eerder geconfigureerd, en wat krijg je bij de webinterface te zien als je via het toegewezen IP-adres inlogt?

Netwerkinstellingen
• Gebruik een Ethernet-kabel om de NVR aan te sluiten op uw netwerk.
• Ga naar ‘Network setup’.
• Schakel het vakje ‘Automatic IP address allocation’ in.
• Klik op ‘OK’ om de instellingen op te slaan.
• Noteer het toegewezen IP-adres.
• Ga nogmaals naar ‘Network setup’.
• Schakel het vakje ‘Automatic IP address allocation’ uit.
• Klik op ‘OK’ om de instellingen op te slaan.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
15
Er stonden DAT. bestanden op op deze schijf, heb deze verwijderd, alee, de schijf geformatteerd, mocht dat niet gedaan hebben zekers? Heb de bestanden wel nog staan hoor.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”