Plaats reactie
17
Een enorm verschil met daarvoor. Alles is een pak sneller nu, ook de opstart.
Ook firefox is een pak sneller!
Probeer ik nog eens om die Mcafee webadvisor te verwijderen?
19
Ga ik zo dadelijk proberen. Die gratis versie van Mcafee is dus niet aan te raden?
Met welke antivirus ben ik eigenlijk het beste zodat ik dit niet meer voorheb in de toekomst?
20
Windows Defender is voldoende en biedt een prima bescherming, daarnaast kan je de gratis versie van Malwarebytes blijven gebruiken om periodiek het systeem te scannen. McAfee Web Advisor is trouwens geen volledige virusscanner maar browser-plugin die schadelijke websites blokkeert.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
21
Oke dank je maar had Windows Defender deze zaken dan niet moeten detecteren? (wil nu niet lastig beginnen doen hoor)
Alvast hartelijke dank voor je hulp!!!!!
22
Windows Defender heeft ook het één en ander gevonden, maar niet alle achtergebleven verwijzingen in het register en een aantal mappen en bestanden.

Nu we klaar zijn mag je FRST op de volgende manier verwijderen.

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.
  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
24
Download SystemLook(x64) & plaats het bestand op het Bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op SystemLook.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
In het venster dat opent kopieer je onderstaande code:

Code: Selecteer alles

:regfind
SpyHunter
:filefind
SpyHunter
:folderfind
SpyHunter
:service
SpyHunter
Afbeelding Zorg dat deze tekst links uitlijnt!

Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
29
Open het startmenu en typ CMD en open de opdrachtprompt als administrator.
Kopieer en plak nu de onderstaande commandoregel in de opdrachtprompt en druk op enter.

Code: Selecteer alles

REG delete "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\SpyHunter" /f
Herstart hierna de computer, nu zal SpyHunter niet meer in de softwarelijst aanwezig zijn.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”