Plaats reactie
62
Oké, nu gebeurde er iets geks. Na het opnieuw opstarten na het verwijderen van de drivers herkende Windows ineens een nieuw audio-apparaat (Intel High Definition Audio of iets dergelijks). Toen kreeg ik de melding dat de laptop opnieuw moest opstarten om de installatie van dat stuurprogramma af te ronden, en na het wederom opnieuw opstarten, had ik weer geen geluid, en geen herkende audio-output.

Na een minuut of vijf, terwijl ik de gevraagde Windows Update printscreen aan het maken was, zag ik dat het rode kruisje bij de luidspreker verdwenen was, dus ik keek even bij de geluidsinstellingen. Conexant wordt weer herkend, en ik heb weer geluid. Zonder stuurprogramma??

Voor zover ik nu kan horen, stoort het geluid ook niet meer. Heb ik een klopgeest in mijn laptop?

Ik krijg weer de melding dat de computer opnieuw opgestart moet worden om de configuratie van het apparaat Intel High Definition Audio te voltooien. Maar eigenlijk durf ik dat nu niet meer...
65
Guenevere schreef: Conexant wordt weer herkend, en ik heb weer geluid. Zonder stuurprogramma??
Windows installeert driver automatisch, dit is dus geen klopgeest hoor... :lol:

Ik zou het nu eerst even aankijken hoe het met het geluid gaat, wat betreft de laatste screenshot hoef je de preview update niet te installeren. Die moet je eigenlijk altijd laten voor wat die zijn. Zie: https://www.pcwebplus.nl/optionele-upda ... stalleren/
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
66
Weer eens te vroeg gejuicht. Even gegeten en toen ik terugkwam bij de laptop, weer een rood kruisje, Windows is Conexant spontaan weer vergeten. Toen maar opnieuw opgestart voor het geval die configuratie toch nog nodig was, en weer geen geluid meer.

Ik begin nu toch een beetje in paniek te raken. Ik heb geluid nodig voor mijn werk en heb de hele dag niets kunnen doen!
68
Hallo,

Voer de probleemoplosser voor Audio eens uit.
  • Open het startmenu en ga naar instellingen (tandwieltje).
  • Ga naar Bijwerken en beveiliging en Problemen oplossen.
  • Klik nu op de link Extra probleemoplossers en vervolgens op Audio afspelen.
  • Klik op Probleemoplosser uitvoeren om deze scan / analyse te starten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
69
Hoi,

Even een korte update: ik heb een reservelaptop in gebruik genomen, omdat ik vandaag op vakantie ga en wel een werkende laptop nodig heb. Sorry voor de radiostilte, als ik terugkom zal ik die probleemoplosser draaien, hopelijk komt daar iets uit! Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp tot dusver.
71
Guenevere schreef: Hoi,

Even een korte update: ik heb een reservelaptop in gebruik genomen, omdat ik vandaag op vakantie ga en wel een werkende laptop nodig heb. Sorry voor de radiostilte, als ik terugkom zal ik die probleemoplosser draaien, hopelijk komt daar iets uit! Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp tot dusver.
Dat is goed een prettige vakantie en we horen wel weer van jou daarna.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”