Plaats reactie
47
Ik heb te vroeg gejuicht: de laptop is wel weer bijna net zo snel als eerder, maar het storen van het geluid is niet over. Ik heb inmiddels alle processen uitgeschakeld en weer ingeschakeld, maar die hebben blijkbaar geen invloed op het storen van het geluid. Het lijkt ook meer te maken te hebben met de luidspreker van de laptop (Conexant), want met koptelefoon hoor ik het niet.

Wat nu? Zou de hardware kapot zijn, of zou de driver beschadigd zijn?
48
Hallo,

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
50
Hallo,

Er is een nieuwe versie Conexant HD Audio Driver hier: versie is 12.73.1.140
Download hier versie is 12.73.1.140: https://support.hp.com/nl-nl/drivers/se ... c/17047161

Verwijder dan via Programma's en onderdelen Conexant ISST Audio waarna je de nieuwste kan installeren.

Vertel hoe het hierna gaat.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
53
Ik had de versie 12.73.1.140 gedownload. Potjandrie. Dus die andere kiezen, en dan de 12.73.1.140 verwijderen, en de Kaby Lake installeren?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”