Plaats reactie
3
Hallo @abbs , het gaat om Office 2019.

Groet, Hermie
4
Hallo,

Ja hoor Office 2019 gaat samen met Windows 11, hier kan je lezen dat ze zelfs samen worden aangeboden dus moet het werken naar mijn mening: https://allpcworlds.com/windows-11-with ... -download/

Ook is versie 2019 de laatst nieuwe ze willen 2021 wel zo snel mogelijk uitbrengen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Bedankt @abbs voor je reactie.
Goed nieuws dus voor mij, indien ik niet overstap naar Apple.
Wanneer zullen de eerste laptops met voorgeinstalleerd W11 naar verwachting beschikbaar komen, enig idee?

Fijne dag, groet,

Hermie
6
Hermie schreef: Wanneer zullen de eerste laptops met voorgeinstalleerd W11 naar verwachting beschikbaar komen, enig idee?
De officiële releasedatum van Windows 11 is 5 oktober.

citaat: Winkels verkopen vanaf 5 oktober ook gloednieuwe computers die standaard op Windows 11 draaien.

Bron
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Bedankt @abbs voor het bericht. Ik wacht nog even op een groter aanbod.
Groet, Hermie
8
Hallo,

Is t veilig om Microsoft Office apps van pc te verwijderen?. Voor de duidelijkheid; ik heb office niet geïnstalleerd, maar mijn Revo Uninstaller toont dat Office apps een ruimte innemen van 1,24 GB.
Ik gebruik office niet en zal het nooit gebruiken. Er zijn zoveel kosteloze en betere alternatieven (Libre office, WPS office,..etc)
Voor de geïnteresseerden > https://alternativeto.net/software/micr ... ice-suite/

Alvast dank en Groetjes,
Floyd.
9
Je kunt zonder problemen Office onderdelen verwijderen.
Na een upgrade verwijder ik standaard alle apps die ik nooit ga gebruiken.
Niet alle apps laten zich via Windows verwijderen, maar dan installeer ik heel even Ccleaner om ze daar te verwijderen,
waarna Ccleaner ook meteen weer de deur uit gaat.
10
@aarie25 Dank voor reactie !!

Ik heb een paar dagen geworsteld met het verwijderen van sommige windows apps. Vandaag voor het eerst ontdekt dat dat makkelijk kan met Revo Uninstaller en die heb ik al jaren op mn pc staan, office is verwijderd en nog een paar apps die ik toch niet gebruik. Microsoft speelt soms vies spel.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”