! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
166
Voer Windows Update uit, indien er wederom een foutcode verschijnt voer dan het volgende uit.
  • Open het startmenu en typ het commando PowerShell.
  • Klik met de rechtermuisknop op "Windows PowerShell" en kies voor de optie Als administrator uitvoeren
  • Typ in het blauwe venster nu het onderstaande commando en druk daarna op de enter-toets.
    • Get-WindowsUpdateLog
  • Wacht nu tot de melding "WindowsUpdate.log written to C:\Users\<gebruikersnaam>\Desktop\WindowsUpdate.log" verschijnt.
  • Sluit nu het venster van PowerShell.
  • Op het bureaublad staat nu het tekstdocument WindowsUpdate.log, upload dit bestand naar WeTransfer en plaats hier de link.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
169
Er zijn problemen bij het downloaden van enkele updates, maar we proberen het later opnieuw. Als deze problemen blijven optreden, zoek dan op internet of neem contact op met ondersteuning voor meer informatie. Daarbij kan deze foutcode van pas komen: (0x800f0805) - KB5006670
174
Wanneer ik 's avonds mijn pc niet uitzet maar aan laat staan dan heb geen last met Verkenner, maar als ik de pc uit zet en 's morgens weer aan dat doet Verkenner het niet en ga ik telkens naar Pesoonloijke instellingen en zet het knopje op uit en weer aan zoals eerder gedaan.
175
Probeer het volgende eens en kijk of de verkenner na een 'koude' start wel direct goed werkt.

Druk gelijktijdig op de Win-toets + R en typ het commando Control en druk op enter.
Klik hier op Vormgeving en persoonlijke instellingen en vervolgens op Opties voor verkenner.
Klik in dit venster eerst op Wissen en vervolgens op Standaardinstellingen herstellen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
178
Hallo,

Microsoft heeft Windows 10 21H2 uitgebracht, probeer deze eens via de updateassistent te installeren.

Voer de Windows 10-updateassistent eens uit.
  • Open deze pagina en klik op Update nu
  • Dubbelklik na het downloaden op het bestand Windows10Upgrade9252.exe.
  • Nu opent de Windows 10-updateassistent, klik in dit scherm op Nu bijwerken.
  • Als de compatibiliteitscheck is gelukt klik je op Volgende.
  • Nu zal de update worden voorbereid, dit proces kan enige tijd in beslag nemen,
  • Als dit proces gereed is klik je op de knop Nu opnieuw opstarten.
  • De computer zal nu vanzelf opnieuw opgestart worden en het updateproces afronden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
179
Opdracht volbracht.
In de bijlage 2 schermafbeeldingen.
Ik neem aan dat het tot zover in orde is?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”