! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
141
Opstarten gaat zoals in bericht 134 staat?
Moet ik eerst in normale modus opstarten en daarna de services weer inschakelen of deze eerst inschakelen?
143
In de normale modus opsatrten is dat via: Bijwerken en beveiligen > systeemherstel > geavanceerde opstartopties en dan .... of iets anders?
146
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
  • Kopieer en plak nu de onderstaande commandoregelsin de opdrachtprompt en druk op enter.

Code: Selecteer alles

DEL /f /q %APPDATA%\Microsoft\Windows\Recent\AutomaticDestinations\*
  • Als dit gereed is herstart je de computer, werkt de verkenner nu weer normaal?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
149
Mijn engels is niet zo geweldig, maar is hetgeen in de bijlage staat de juiste en dan downloaden?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
150
Hieronder de stappen in het Nederlands.
  • Open het startmenu en klik op instellingen (tandwieltje).
  • Klik op persoonlijke instellingen en in het vervolgscherm links op Start.
  • Schakel nu de optie "Recent geopende items weergeven in ..............." uit door het schuifje om te zetten.
  • Schakel het schuifje hierna weer in, opent de Windows verkenner nu weer op de normale manier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”