Plaats reactie
1
Hallo helper.

Ik heb hier denk ik iets wat niet helemaal goed is.

Er stond een update klaar voor win 10 maar die duurde erg lang waardoor ik geforceerd heb uit moeten zetten,dus geeen update waarschijnlijk,
wat volgens mij niet goed is geweest?
Ik kan wel werken op de laptop maar ik wilde net een sfc scan doen maar dat is niet gelukt geen fout meding, nu las ik ook iets van dism, om de laptop te online laten controleren op fouten, zullen jullie mij willen helpen?

vrg Jordan
2
Hallo,
  • Open de Windows Verkenner en blader naar de map C:\Windows\Logs.
  • Klik met de rechtermuisknop op de map CBS en kies Kopiëren naar.... > - Gecomprimeerde (gezipte) map.
  • Nu verschijnt de melding: "Kan de gecomprimeerde (gezipte) map niet hier maken. Wilt u de map in plaats hiervan op het bureaublad maken?"
  • Klik hier op Ja.
    Afbeelding
  • Upload het bestand CBS.ZIP naar http://www.filedropper.com of GoFile en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Ben je wel ingelogd als administrator? Doe anders het volgende eens.

Open het startmenu en typ CMD en voer de opdrachtprompt als administrator uit.
Kopieer en plak nu de onderstaande commandoregel nu in de opdrachtprompt en druk op enter.

Code: Selecteer alles

COPY %windir%\logs\cbs\cbs.log "%userprofile%\Desktop\CBS.txt"
Upload CBS.txt naar www.filedropper.com en plaats hier de downloadlink.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Ja dit is het goede bestand, ik ga die even bekijken. In de vluggigheid zag ik al iets omtrent een preview update uit 2014 (KB3025096) waar nog steeds een foutmelding over verschijnt.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.
Als er een melding van SmartScreen verschijnt voer dan het volgende uit: Handleiding.

Farbar Recovery Scan Tool Link (64-bit-versie)

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Kopieer en plak het onderstaande in het invoerveld en klik daarna op de knop Bestanden zoeken.

    Code: Selecteer alles

    SearchAll: KB3025096
    
  • Wacht geduldig tot de scan klaar is.
  • Na de scan wordt het logbestand Search.txt aangemaakt (en geopend) vanwaar FRST64.EXE gestart is.
  • Sluit dit logbestand en post het als bijlage in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
Ik vraag me afof ki nu iets moet doen ivm de `windows defender beveiliging centrum` want ik vind `windows defender firewall` maar niet de` windows defender beveiliging centrum`
net of die niet bestaat bij mij, en frst is nog steeds bezig 30 minuten al.
Maar morgen is er weer een dag ik sluit het af.
15
Voer eerst FRST uit, laat die tool ook lopen als het langer dan 30 minuten duurt. Lukt dit dit niet, voer FRST dan als volgt uit.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”