Plaats reactie
34
Dit systeem ontving nog wel updates, maar liep twee onderdelenupdates achter. Op één of andere manier werden die blijkbaar niet automatisch aangeboden. Zag je in het venster van Windows Update wel dat er een onderdelenupdate beschikbaar was? In dit topic kan je de levenscyclus van Windows 10 nazien, dit zijn alles versies van Windows 10 en tot wanneer die updates ontvangen.


Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
35
Ik heb wel enige tijd geleden update gepauzeerd of het daarmee te maken kan hebben weet ik niet , maar het is nu weer goed.

De gebruikte logs en programs kan ik zelf verwijderen?
Ikzi net in dat overzicht dat wind. 10 over 3 jaar al weer voorbij is, er zal toch na windows 10 zal toch geen nieuwe versie komen dahct ik.?
36
Normaliter is het pauzeren van updates geen probleem, je zet die dan alleen in de wachtrij. De gebruikte logs en programma's kan je weer verwijderen.

FRST64.exe kan je verwijderen door dit bestand te hernoemen naar Uninstall.exe, dubbelklik op dit bestand waarna het zichzelf zal verwijderen.

Windows 10 zal tot eind 2025 updates verkrijgen, systemen die geschikt zijn voor Windows 11 kunnen deze upgrade uitvoeren. Zie ook dit topic. Vooralsnog is zijn er behoorlijke systeemeisen, dus het is vooral afwachten welke systemen met Windows 10 kunnen upgraden naar Windows 11.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”