Plaats reactie
1
Beste,
Meestal werkt Microsoft Outlook perfect, maar soms wil het programma niet meer opstarten.
Als ik het programma verwijder onder Taakbeheer, werkt de Outlook weerom perfect.
Hoe kan ik dit verhelpen ?
Met vriendelijke groeten,
danjan
2
Outlook heeft wel eens kuren.
Dat hij niet wel opstarten kan liggen aan bepaalde invoegtoepassingen die je wel of misschien helemaal niet gebruikt. Daar zou je eens naar kunnen kijken en die wat je niet gebruikt uitschakelen.
Het kan er ook aan liggen dat er een bestandje niet helemaal lekker is, soms helpt dan reparatie of reparatie van de inbox.

De gewone reparatie kun je doen door naar je Configuratiescherm te gaan, dan Programma's en Onderdelen, dan Microsoft Office XX selecteren waarbij XX jouw versie is en op het knopje "wijzigen" klikken.
Dan kun je daar kiezen voor "snel repareren".
Goed mogelijk dat het dan al beter gaat daarna.

Is dat niet het geval dan kunnen we nog eens proberen de inbox te repareren maar om dat specifiek te kunnen zeggen moet ik weten welke versie Office het is die je gebruikt en of het een 32-bits of 64-bits versie Office is.
Greetings, Black Tiger.
4
Ik neem aan dat je al geprobeerd hebt met de eerste reparatiemethode die ik omschreef? Want dat is het belangrijkst. En ook de invoegtoepassingen?

De andere repair is voor je .pst en .ost bestanden en gebeurt met de scanpst tool van Office zelf.

Normaliter zou je deze hier moeten kunnen vinden
c:\program files\Microsoft Office\root\Office16\scanpst.exe (kan zijn dat het .exe niet zichtbaar is in de verkenner)
of
c:\program files(x86)\Microsoft Office\root\Office16\scanpst.exe

Die scanpst.exe moet je dan als administrator starten, dus selecteren, dan rechter muisknop en "Als administrator uitvoeren".

Mocht je hem op deze plekken niet kunnen vinden dan kun je het beste via de verkenner op de C schijf naar scanpst zoeken, dan zou hij ook tevoorschijn moeten komen.

Als dat niet helpt is er nog de optie om Office365 te deinstalleren en opnieuw te installeren.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”