Ik heb enige tijd NPO plus op mijn telefoon staan. Hiermee kan ik allerlei programma's bekijken via mijn TV.
Als ik een documentaire bekijk, valt regelmatig het beeld stil en na een paar seconden gaat de film weer verder.
De ene keer gebeurt dit veel en de dag er na minder. Maar erg vervelend is het wel.
Via HDMI dongel heb ik verbinding met de telefoon.
Telefoon Samsung Galaxy 7. (updates bijgewerkt)
TV is LG type 42LM660S ( updates bijgewerkt)
Ik las dat dit ook kon liggen aan de instelling energie verbruik batterij telefoon? De instelling moest je dan uitzteten en geen energiebesparing instellen?
Hoe kan ik dit oplossen?
Bedankt.
2
Hallo,
Dat noemen ze bufferen en dat kaan aan een aantal dingen liggen.
Waarvan het filmpje word gestreamd, hoeveel opslag je telefoon heeft, de snelheid van je internet enz.
De snelheid kan je hier eens testen https://fast.com/nl/
Test ook eens hoe het gat als je bv op YouTube zit en daarvan een filmpje afspeelt,
Dat noemen ze bufferen en dat kaan aan een aantal dingen liggen.
Waarvan het filmpje word gestreamd, hoeveel opslag je telefoon heeft, de snelheid van je internet enz.
De snelheid kan je hier eens testen https://fast.com/nl/
Test ook eens hoe het gat als je bv op YouTube zit en daarvan een filmpje afspeelt,
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
3
Bedankt voor je berichtje.
Ik heb de snelheid gemeten en deze is 11 Mbps.
Ik stream de filmpjes via NPO plus. Het is een documentaire die ik volg.
Ik denk eerder dat het aan mijn telefoon ligt. De opslagruimte zal wel te beperkt zijn. (misschien een wat ouder toestel?)
Ik had ook gelezen dat je de batterijinstelling kon veranderen van" middel-zuinig," uit te schakelen. Dan gebruikt hij wel meer stroom, maar dat zou helpen?
Mij lijkt dat onwaarschijnlijk.
Mijn telefoon heeft 1,7GB systeem en apps.
Beschikbare ruimte 1,7 GB.
Gereserveerd 558MB.
Als ik kijk naar de opslag dan zie ik syst-/gebr.geg. 20,4GB
Beschikbare ruimte 11,6 GB.
Is dat voldoende?
Anders moet ik gaan beginnen met opruimen van apps en documenten e.d..
Ik heb de snelheid gemeten en deze is 11 Mbps.
Ik stream de filmpjes via NPO plus. Het is een documentaire die ik volg.
Ik denk eerder dat het aan mijn telefoon ligt. De opslagruimte zal wel te beperkt zijn. (misschien een wat ouder toestel?)
Ik had ook gelezen dat je de batterijinstelling kon veranderen van" middel-zuinig," uit te schakelen. Dan gebruikt hij wel meer stroom, maar dat zou helpen?
Mij lijkt dat onwaarschijnlijk.
Mijn telefoon heeft 1,7GB systeem en apps.
Beschikbare ruimte 1,7 GB.
Gereserveerd 558MB.
Als ik kijk naar de opslag dan zie ik syst-/gebr.geg. 20,4GB
Beschikbare ruimte 11,6 GB.
Is dat voldoende?
Anders moet ik gaan beginnen met opruimen van apps en documenten e.d..
4
Via de functie "Apparaatonderhoud" kan je de telefoon schoonhouden en overbodige Apps opruimen is altijd goed.
Zoals ik lees is het gehele totaal plaatje het net niet, je snelheid, je opslag enz.PCSit schreef: Ik denk eerder dat het aan mijn telefoon ligt. De opslagruimte zal wel te beperkt zijn. (misschien een wat ouder toestel?)
Ik had ook gelezen dat je de batterijinstelling kon veranderen van" middel-zuinig," uit te schakelen. Dan gebruikt hij wel meer stroom, maar dat zou helpen?
Via de functie "Apparaatonderhoud" kan je de telefoon schoonhouden en overbodige Apps opruimen is altijd goed.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
6
Hallo,
Heel goed
Heel goed
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
7
Helaas, het loopt nog niet goed. Ik ben een serie aan het bekijken in 7 delen. Als ik start begint na 1 minuut de onderbreking. Daarna gaat het verder, maar dan blijft hij onderbreken. Op een gegeven moment stopt de film en start hij een nieuwe aflevering. Dan is het niet meer leuk om te kijken.
Ik heb mijn telefoon opgeruimd zoveel als het kon.
Het systeem gebruikt: gebruikt 16.9 GB
Beschikbare ruimte: 15.1 GB.
Dat lijkt mij toch wel ruim?
Wat kan ik nog doen?
Groetjes.
Ik heb mijn telefoon opgeruimd zoveel als het kon.
Het systeem gebruikt: gebruikt 16.9 GB
Beschikbare ruimte: 15.1 GB.
Dat lijkt mij toch wel ruim?
Wat kan ik nog doen?
Groetjes.
8
Dit is veel te weinig voor een stabiele situatie.
Als je de filmpjes op je telefoon bekijkt hoe gaat het dan, volgens mij ook nioet stabiel.
Je gebruikt de telefoon als modem als ik het goed begrijp, je schrijft: snelheid gemeten en deze is 11 Mbps.Via HDMI dongel heb ik verbinding met de telefoon.
Telefoon Samsung Galaxy 7. (updates bijgewerkt)
TV is LG type 42LM660S ( updates bijgewerkt)
Dit is veel te weinig voor een stabiele situatie.
Als je de filmpjes op je telefoon bekijkt hoe gaat het dan, volgens mij ook nioet stabiel.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie