Gesloten
1
Hallo, ik heb FRST gedownload en uitgevoerd.
Zie bijlages.
Groet, Hermie
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Wanneer is je pc traag?

Klik linksonder op het vergrootglas en doe de volgende stappen:
1. typ cmd.
2. klik met je rechter muisknop op Opdrachtprompt.
3. klik op Als administrator uitvoeren.

Afbeelding

Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en upload het naar https://imgdumper.nl.
Post de link die je krijgt in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Bedankt @abbs voor je hulp.
Screenshot (via prt sc knop) kan ik maken, maar waar (lokatie) kan ik deze terugvinden om het te kunnen uploaden naar imgdumper?
Groet, Hermie
4
Hallo,

De printscreen word via het in drukken van de toets "PrintScreen" niet opgeslagen.
Daarom moet je na het indrukken van "PrintScreen", Paint openen en dan Ctrl en V tegelijk in drukken waarna de printscreen zichtbaar word in Paint.
In dien nodig kan je het dan aanpassen en dan opslaan, en dat opgeslagen bestand kan je via imgumper uploaden.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Ik ben verbaasd over het effect van de reparatie. Het voelt nu echt goed aan.
Bedankt voor de geweldige support van @abbs .
Ben wel op zoek naar een nieuwe laptop, maar ivm chiptekorten duurt het allemaal wat langer dan verwacht.
Dus ik moet het voorlopig nog even doen met mijn oude windows laptop.
Nogmaals hartelijk bedankt @abbs
Fijne paasdagen, groet, Hermie
8
Hallo,

Dat is mooi om te horen, doe deze stappen nog en dan hebben we gedaan wat we nog konden.

Stap 1.
Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.
  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.
Stap 2.
Schijfopruiming.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Hallo @abbs , done! Nog aanwezig op mijn buroblad zijn Naamloos (tbv imgdumper aangemaakt) en Uninstall.exe (FRST).
FRST 64 is verwijderd na herstart. Kan ik Naamloos en Uninstall.exe verwijderen door er met de rechtermuisknop op te klikken en kiezen voor verwijderen?
Groet, Hermie
13
Bedankt @abbs voor de geweldige support!
Groet, Hermie
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”