Plaats reactie
2
Ja zeer jammer.
Ik heb zo juist (12:45 u.) een e-mailbericht ontvangen (zelfde inhoud als bij de link).
Inzake de problemen in september en oktober heb ik ook geen bericht ontvangen, alleen wat gemerkt dat een paar dagen de verbinding slecht waren en de bestanden niet synchroniseren.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Nee helaas niet, althans niet gratis.
Er was een alternatief waar je wel 25 GB kreeg, maar helaas zijn die ook sinds kort of enige tijd gestopt. Dat was Hubic.
Ben zelf ook eens rond aan het kijken, gelukkig gebruik ik het niet zoveel, maar Google Drive heeft 15 GB
Degoo heeft 100 GB vrij schijnt het, je krijgt geen encryptie en account wordt gewist bij 90 dagen inactiviteit.
Blom heeft 20GB vrij maar als je vrienden aanmeldt kun je tot 200 GB gratis krijgen.
De rest zit allemaal rond de 10 GB als het gratis is.

Dus als iemand nog een leuk -gratis- alternatief weet met wat leuke ruimte ben ik ook benieuwd.
Greetings, Black Tiger.
5
Maxstar schreef: Helaas is er ook geen gratis alternatief volgens mij waar je 1TB opslagruimte kunt gebruiken.
Neen, voor de grootte van 1 TB niet.
Ik ben wel benieuwd naar de prijs als men upgrade naar betalen.

Nu.nl geeft iets meer informatie, namelijk:
TransIP neemt op dit moment geen nieuwe STACK-klanten aan, maar upgradet alleen bestaande klanten. Zij kunnen kiezen voor 250 GB, 1.000 GB of 2.000 GB aan opslagruimte.
Een gedateerd artikel van 2018 - Tarieven van clouddiensten
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
8
Ik ben wel benieuwd naar de prijs als men upgrade naar betalen.
Die prijzen zijn al bekend. Het is € 3,03 incl. b.t.w. per maand als je upgrade naar betaald voor 1 TB, dat is echter maar 12 maanden die korting. Daarna is het 5 euro excl. b.t.w. per maand.
Greetings, Black Tiger.
9
Maxstar schreef: Helaas heeft deze dienst de gratis versie van 10GB ook al laten vervallen.
Ik klik op de link in jouw bericht en krijg:


Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
De software van pCloud werkt ook goed, zodat je direct vanuit de verkenner toegang hebt tot de online opslag. Er is ook een referral program om meer opslagruimte bij elkaar te sparen.
When you sign up for pCloud, you can receive up to 10 GB free cloud storage. Unlock space by following the Unlock more space guide, or our Invite friends program. Invite as many friends you can, get 1 GB each and enter to win 500GB space for a lifetime.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Een kanttekening bij pCloud:
Om gebruikers te beschermen tegen ongewenste bestandswijzigingen en zelfs schade, houdt pCloud vorige versies van bestanden 15 dagen in stand voor gratis gebruikers en 30 dagen voor abonnees. Voor sommigen is deze periode niet genoeg, dus je kunt uitgebreide bestandsgeschiedenis (EFH) toevoegen om eerdere versies van je bestanden 360 dagen te bewaren.
De kostprijs van de add-on bedraagt 39,99 USD per jaar. Voor alle duidelijkheid, deze bescherming geldt ook voor verwijderde bestanden, dus de kosten zullen voor velen waarschijnlijk de moeite waard zijn.
Wat betekent dat ::)
Bron
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
15
Maxstar schreef: , ik heb ook een STACK-account maar geen bericht gehad van de problemen in september en oktober?
Ik kwam zojuist dit artikel tegen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “NAS, Cloudopslag & Webhosting (Servers)”