Plaats reactie
1
LastPass is een onderzoek gestart naar aanleiding van gebruikers die niet op de online wachtwoordmanager kunnen inloggen. Verschillende gebruikers melden op Twitter en Reddit dat ze zowel via de smartphone-app als browserextensies hun in de cloud opgeslagen wachtwoorden niet kunnen benaderen. Gebruikers krijgen tijdens het inloggen een foutmelding te zien dat de server niet te bereiken is.

Klik hier om het bericht te lezen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Maxstar schreef:, echter is het wel een apart probleem dat enkel bepaalde gebruikers hier last van hadden?
Probleem is inderdaad opgelost, het probleem betreft een "klein aantal" gebruikers met een "bepaalde geschiedenis" die niet meer kon inloggen.

Klik hier om het bericht te lezen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
iEscape schreef:[...] een "klein aantal" gebruikers met een "bepaalde geschiedenis" die niet meer kon inloggen.
Hier vraag je je toch af om wat voor soort 'geschiedenis' het gaat betreffende een aantal gebruikers. Jammer genoeg geeft LastPass daar geen openheid over, een bug is wel héél algemeen. Juist door dit soort incidenten prefereer ik een lokale wachtwoordmanager.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”