1
Beste, kan geen app's installeren van Microsoft Store.
Het balkske loopt steeds terug, en geeft dan fout aan.
Afbeelding
2
en wat zie je als je op de knop 'details weergeven' klikt?
staan datum en tijd nog correct in je systeemvak rechtsonder?
5
Ik neem aan dat de laptop/pc via kabel is aangesloten tijdens het downloaden?
Via Wi-Fi downloaden wordt vaak gestoord.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
 tja, da's niet echt een melding die je verder brengt.
maar: start die pc eens opnieuw op op deze wijze: ga startknop, afsluitmenu en kies daar de optie 'opnieuw opstarten'.
dat is de enige manier om windows helemaal uit het geheugen van de pc te halen, en bij de herstart zal windows zich weer helemaal maagdelijk opnieuw in het werkgeheugen zetten. dat doet vaak wonderen voor dit soort vage klachten.
7
@ terrin,

Je wordt bij de buren inzake hetzelfde probleem ook al geholpen.

Het is dubbel werk voor de vrijwilligers / helpers en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen.

Falstring kunt je ook op dat ander forum verder helpen, maar je kunt ook hier op dit forum verder.
Laat weten waar je verder geholpen wil.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
@ terrin,
Aangezien je niet reageert op het verzoek in bericht #7 en op dat ander forum verder gaat, wordt dit topic gesloten
Afbeelding
Beleefdheid geldt ook op computerfora.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Windows 10 Hulp en ondersteuning”

ComputerComputer