Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Sab
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Wit scherm

di 26 nov, 2019 17:36:25

Goedendag,
Sinds gisteren heb ik een wit scherm als ik mijn lenovo thinkpad T420 aanzet.
Aangezien ik eerst wel het opstart geluid van Windows hoorde ben ik gaan googelen hoe ik in m'n bios moet komen. Kon niet echt een oplossing vinden dus ben vanalles gaan proberen F5 F8 F12 fn F5 shift ctrl windows logo alt..kortom vanalles

De situatie is nu dat als ik hem aanzet alle lampjes gaan branden (die normaal gesproken ook gaan branden bij opstarten).
Het scherm wordt wit, na enkele seconden hoor ik 3 piepjes en gaat het scherm weer uit, hoor dus ook het opstart geluid van Windows niet meer.
De laptop gaat dan in een soort slaapstand.
Heb nu een tweede scherm aangesloten maar dat doet niets.
Ik hoor heel graag of iemand mij kan helpen.
Mvg Sab

Sab
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Re: Wit scherm

wo 27 nov, 2019 06:23:03

Update, inmiddels krijg ik op de tweede monitor nu wel een halve seconde het thinkpad logo tezien, daarna geeft hij 'fan error" aan en sluit de laptop gelijk af

abbs
Security Helper
Security Helper
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

Re: Wit scherm

do 05 dec, 2019 10:46:09

Sab schreef:
Update, inmiddels krijg ik op de tweede monitor nu wel een halve seconde het thinkpad logo tezien, daarna geeft hij 'fan error" aan en sluit de laptop gelijk af

Dit kunnen een aantal dingen zijn, of een stof probleem (kijk of er stof in/op je fan zit)
Of de fan is kapot, hoor je hem draaien als je de pc start.
Kijk die twee dingen even na.
Groeten abbsAfbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding