nuclearlytu.info op mijn laptop
-
- PC Web Plus - Member
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 29 okt 2018 15:45
- Kennisniveau: (1) Beginner
- OS: windows 10
- AV: windows defender
- AM: malewarebytes
Die optie heb ik alleen op het plaatje van FRST64 en niet op het fixlist bestand met plaatje van "kladblok tekst". Sorry ik ben echt een leek op dit gebied
- abbs
- Moderator
- Berichten: 16259
- Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
- Kennisniveau: (3) Expert
- OS: Windows 10 Pro 64-bit
- AV: Emsisoft Anti-Malware
- AM: HitmanPro-Alert
Hallo,
Het maakt niet uit ik verwacht niet meteen dat iemand alles weet dus we gaan het anders proberen.
Lees eerst alles goed door en voer het stap voor stap uit.
1. Verwijder het text bestandje van je bureaublad naar je prullenbak. (klik rechts erop en kies verwijderen alleen het text bestand).
2. Klik op deze link daar heb ik een handleiding geplaatst Handleiding <==klik hierop!
Klik Windows toets + R, type notepad in de invul regel en klik "OK". Dit opent Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
Het maakt niet uit ik verwacht niet meteen dat iemand alles weet dus we gaan het anders proberen.
Lees eerst alles goed door en voer het stap voor stap uit.
1. Verwijder het text bestandje van je bureaublad naar je prullenbak. (klik rechts erop en kies verwijderen alleen het text bestand).
2. Klik op deze link daar heb ik een handleiding geplaatst Handleiding <==klik hierop!
Klik Windows toets + R, type notepad in de invul regel en klik "OK". Dit opent Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Code: Selecteer alles
start
CreateRestorePoint:
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4110369141-3275854881-3698976777-1001 -> DefaultScope {18DBCB3A-0C0A-49B3-9A9C-AB4B6A841A33} URL = hxxp://www.goe-web.com/search?q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4110369141-3275854881-3698976777-1001 -> {18DBCB3A-0C0A-49B3-9A9C-AB4B6A841A33} URL = hxxp://www.goe-web.com/search?q={searchTerms}
Edge HomeButtonPage: HKU\S-1-5-21-4110369141-3275854881-3698976777-1001 -> hxxp://www.goe-web.com/
FF Homepage: Mozilla\Firefox\Profiles\xmmvvzhu.default -> hxxp://www.goe-web.com/
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www.goe-web.com/"
S2 MxService; C:\Program Files (x86)\Maxthon\Bin\MxService.exe [X]
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Geen bestand
EmptyTemp:
end
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie
Als administrator uitvoeren.
- Druk op de Fixen knop.
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

- abbs
- Moderator
- Berichten: 16259
- Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
- Kennisniveau: (3) Expert
- OS: Windows 10 Pro 64-bit
- AV: Emsisoft Anti-Malware
- AM: HitmanPro-Alert
Hallo,
Wil het lukken anders zoeken we een andere oplossing
Wil het lukken anders zoeken we een andere oplossing

Groeten abbs

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

-
- PC Web Plus - Member
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 29 okt 2018 15:45
- Kennisniveau: (1) Beginner
- OS: windows 10
- AV: windows defender
- AM: malewarebytes
Hallo, Sorry ik werd gisteren weg geroepen en moest vanmorgen al vroeg naar het werk. Ikheb uw duidelijke handleiding gevolgd en de laptop is opnieuw opgestart. Ik heb nu onderstaande logtekst voor U
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
- abbs
- Moderator
- Berichten: 16259
- Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
- Kennisniveau: (3) Expert
- OS: Windows 10 Pro 64-bit
- AV: Emsisoft Anti-Malware
- AM: HitmanPro-Alert
Hallo,
Heel goed gedaan, doe de volgende stap:
Download
AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie
Als administrator uitvoeren.
Heel goed gedaan, doe de volgende stap:
Download

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie

- Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
- Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
- Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
- Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
- Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
- (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Groeten abbs

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

-
- PC Web Plus - Member
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 29 okt 2018 15:45
- Kennisniveau: (1) Beginner
- OS: windows 10
- AV: windows defender
- AM: malewarebytes
Ik hoop dat ik het juiste bestand heb (volgens mij wel). En ik moet zeggen dat ik in de afgelopen 3 kwartier al geen pop-ups meer heb gezien op mijn laptop
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
- abbs
- Moderator
- Berichten: 16259
- Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
- Kennisniveau: (3) Expert
- OS: Windows 10 Pro 64-bit
- AV: Emsisoft Anti-Malware
- AM: HitmanPro-Alert
Hallo,
Heb je na het scannen op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten geklikt dat laat dit logje niet zien?
Kijk het even een dag aan en als het probleem weg blijft mag je de laatste stap doen (wat hieronder staat):
Met het onderstaande tool ruim je de tools op die we hebben gebruikt:
Download
Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje voor het volgende item:
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak indien nodig ook een nieuw herstelpunt (als je die aan heb staan) Handleiding.
Heb je na het scannen op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten geklikt dat laat dit logje niet zien?
Kijk het even een dag aan en als het probleem weg blijft mag je de laatste stap doen (wat hieronder staat):
Met het onderstaande tool ruim je de tools op die we hebben gebruikt:
Download

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje voor het volgende item:
- Remove disinfection tools

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak indien nodig ook een nieuw herstelpunt (als je die aan heb staan) Handleiding.
Groeten abbs

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

-
- PC Web Plus - Member
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 29 okt 2018 15:45
- Kennisniveau: (1) Beginner
- OS: windows 10
- AV: windows defender
- AM: malewarebytes
Heel hartelijk bedankt, js de pc is opnieuw opgestart. En wat doe ik dan met "FRST64" en de adwcleaner? Is het handig om die met enige regelmaat de pc nog te laten scannen of alleen zoals nu onder deskundig gebruik? Heel hartelijk dank voor de duidelijke uitleg en het geduld. Ik zal morgen of overmorgen die laatste stap doen, groeten Tineke
- abbs
- Moderator
- Berichten: 16259
- Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
- Kennisniveau: (3) Expert
- OS: Windows 10 Pro 64-bit
- AV: Emsisoft Anti-Malware
- AM: HitmanPro-Alert
Die tools kan je beter niet zomaar zelf gaan gebruiken zonder begeleiding, je kan kans hebben om dan verkeerde dingen te gaan verwijderen waardoor je pc het niet meer kan gaan doen.bottemat schreef:Heel hartelijk bedankt, js de pc is opnieuw opgestart. En wat doe ik dan met "FRST64" en de adwcleaner? Is het handig om die met enige regelmaat de pc nog te laten scannen of alleen zoals nu onder deskundig gebruik? Heel hartelijk dank voor de duidelijke uitleg en het geduld. Ik zal morgen of overmorgen die laatste stap doen, groeten Tineke
Om die programma's goed te verwijderen laat ik je die laatste stap uitvoeren met Delfix. (maar zoals er staat kan je beter even een dag wachten om zeker te zijn dat het probleem weg is.
Wat je wel met regelmaat mag doen (1x in de week) is scannen met MalwareBytes, vertrouw je niet wat word gevonden verwijder het dan nog niet maar vraag het hier na.
Groeten abbs

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

- abbs
- Moderator
- Berichten: 16259
- Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
- Kennisniveau: (3) Expert
- OS: Windows 10 Pro 64-bit
- AV: Emsisoft Anti-Malware
- AM: HitmanPro-Alert
Bedankt jij ookbottemat schreef:Dank voor de toelichting. Ik ga er morgen mee verder. Fijne avond

Groeten abbs

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

-
- PC Web Plus - Member
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 29 okt 2018 15:45
- Kennisniveau: (1) Beginner
- OS: windows 10
- AV: windows defender
- AM: malewarebytes
Gisteren nergens meer last van gehad behalve dat mijn mousepad het niet deed. Vanmorgen de laatste stap met verwijderen gedaan en toen deed mijn mousepad het ook weer. Heel apart maar Het werkt weer naar behoren. Nogmaals dank voor de snelle en goede hulp
- abbs
- Moderator
- Berichten: 16259
- Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
- Kennisniveau: (3) Expert
- OS: Windows 10 Pro 64-bit
- AV: Emsisoft Anti-Malware
- AM: HitmanPro-Alert
Hallo,
Dat is mooi om te horen, dan plaats kik deze bij opgelost.
Bedankt en graag gedaan
Dat is mooi om te horen, dan plaats kik deze bij opgelost.
Bedankt en graag gedaan

Groeten abbs

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
