Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.
Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.
Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.
vib189 schreef:Sorry voor laattijdig antwoord maar verwijderen programma's vergt veel tijd en geduld en dan lukt het nog niet.
Ik heb alleen Iobit Uninstaller kunnen verwijderen. De andere gemelde programma's kunnen blijkbaar niet verwijderd worden !
Hieronder nog de gevraagde bijlage.
vib189 schreef:Het is gelukt. De genoemde programma's zijn verwijderd, hetzij met de eigen "uninstall", hetzij met "revouninstaller". (prachtig programma). Vertel me maar wat ik nog moet doen. Ik ga een sobere donatie doen (ben gepensioneerd) om mijn echte dank te betonen.
\"vib189 schreef:Ik ga nu verder mijn hele programma bestand onder de loep nemen en verwijderen wat niet nodig is.
Ik heb nog wel een andere vraag : wanneer ik op een bestand klik met mijn rechtermuisknop dan duurt het aanvankelijk altijd - en nadien nog soms - tot 1 minuut dat er reactie komt. Moet ik deze vraag op een ander onderwerp indienen?