Ziggo b.v. heeft gedetecteerd dat uw Microsoft Windows-systeem momenteel verouderd is en beschadigd is. [SCAM]

Plaats hier uw vraag / probleem als u het vermoeden heeft dat uw computer geïnfecteerd is. (FRST logs)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MarkCoppus
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2017 23:19

#1

28 apr 2017 23:29

Hallo ik heb deze melding ook gekregen met uitzondering dat deze KPN weergeeft in plaats van Ziggo. Hoe kan ik dit verwijderen?

Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:

Instelling - geavanceerde instelling - proxy instellingen - installatiescript verwijderd en uitgezet

Daarna heb ik de pc gescand met achtereenvolgend de volgende programma's:

ESET Internet Security
adwcleaner
Malwarebytes
Hitmanpro

Ook heb ik heb ik het scanreg command in opdrachtprompt gebruikt om het windows register te scannen.

Alles wat ze vonden verwijderd, dacht alles opgelost te hebben en toen kreeg ik alsnog deze melding. Dit is de enige pagina die hiervan melding maakt, ik heb nergens een oplossing kunnen vinden, dus ik hoop dat iemand deze oplossing wel voor mij heeft.
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 41924
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Gegeven likes: 2
Ontvangen likes: 5
Contacteer:

#2

29 apr 2017 08:29

Hallo en welkom op het forum,

Ik vermoed dat er ergens nog adware aanwezig is, dus laten we eens verder kijken.
Maar hebben Malwarebytes, AdwCleaner en HitmanPro nog iets gevonden?

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Plaats reactie

Terug naar “Hulp bij malware en virusinfectie problemen, adware en ongewenste software”