Plaats reactie
243
Flink aan het testrijden. Ja zal zal dan wel moeten neem ik aan. Qua tijden scheelt het weinig.
Ik kijk in elk geval alvast uit naar de race volgende week zondag.
Greetings, Black Tiger.
244
Ik ben ook heel benieuwd naar de eerste race, twee Nederlanders en Nico Hülkenberg die een comebacck maakt bij HAAS, leuk! In het staatje van @abbs hierboven staat de Aston Martin van Alonso er goed bij, waar is Stroll? ;D
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
247
Maxstar schreef: Hahaha die Dumpert video is wel geinig gemaakt, al is het wel heftig beide polsen breken. Al zal die crosser van Red Bull die vaak in het F1 Café te gast daar luchtig over doen, die gozer heeft zowat alles al gebroken met de nodige Meccano in zijn lijf. :eek:
Ja, het geluk staat niet aan zijn kant. Denk dat hij hierdoor toch wel een paar races uitgeschakeld is wat toch zonde is.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
249
Ja ik vond het ook reuze. Gezien Viaplay de iptv door elkaar gegooid had, wist ik niet meteen welk kanaal te kijken dus zag ik de start niet zoals het moest. Dat dan maar in de herhaling gezien.
De VPN aan moeten zetten om het commentaar van Olav Mol te kunnen beluisteren want dat kon alleen in België (lees: met Belgisch ip adres), maar ook dat is gelukt.

Mooie strakke en sterke overwinning van Max, maar die Alonso.... geweldig!! :good:

Ferrari... mwah... eerst zien dan geloven. Want helaas Leclerc weer met een probleem en uitval auto. Sainz heeft Hamilton nog goed van zich af kunnen houden.
Greetings, Black Tiger.
251
Zo leek het mij ook na deze eerste race @abbs , maar soms willen de races onderling nog wel eens verschillen en bij de kwalificaties lag het veel dichter bij elkaar dan anders.
Dus ik denk dat we na 3 races, als daar tenminste ook nog een goed bochtig circuit tussen zit, een betere bepaling kunnen maken.

Dju... heb flink zitten balen dat ik een VPN moest gebruiken om naar Olav's commentaar te kunnen luisteren.
Greetings, Black Tiger.
253
Die zin klopt volgens mij niet helemaal maar ik begrijp wat je bedoeld. :)
Het wordt inderdaad steeds moeilijker gemaakt om naar hem te luisteren. Maar ik vraag me af waarom, want er is geen beeld. Dus of je nu wel of niet naar commentaar van Olav luistert, de mensen hebben dan toch al een abo van Viaplay of F1.
Als je dat commentaar van hem onmogelijk maakt, dan zorgt dat echt niet voor meer klandizie, sterker nog, het is zelfs pure klantenpesterij van je huidige klanten.
Dus ik vraag me echt af waarom Viaplee dat nodig vond.

Voor mij is alleen dit feit al genoeg om (ondanks dat ik dan ook met commentaar van Viaplee zou zitten) een abo bij F1TV te nemen i.p.v. bij Viaplee als mijn huidige optie niet meer mogelijk zou zijn.
Greetings, Black Tiger.
254
Nou dat was vanochtend wel een spectaculaire (chaotische) race in Australië, drie maal een rode vlag, de laatste twee ronden voor het einde. Ondanks alle chaos wel een spannende race, Red Bull met een slechte start en eerste herstart, Russel met een blow-up, Albon die crasht en waardevolle punten in het putje gooit. Beide Alpines die elkaar elimineren, Sainz die Alonse er nog aftikt en 5 seconden moet incasseren na de laatste (spek-en-bonen) herstart - twee ronden voor het einde.... :smiley_notnormal: :finish:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
255
Whahaaa... hou op. Ik schreef net al op mijn forum dat ik normaal slaap tijdens die race en er niet speciaal voor op sta. Te vroeg. En normaliter gebeurt er ook zowat nooit iets.
De laatste tijd ga ik wel om 05.00 naar bed maar lig toch wakker tot 06.00 dus maar eens een uitzondering gemaakt en opgebleven. Nou dat was inderdaad wel de moeite deze keer, er gebeurde van alles.

Alonso had deze keer geluk omdat hij werd rondgetikt en plekken verloor, maar omdat ze met plekken een ronde terug gingen kwam hij alsnog als 3de op het podium.

Het was een gedoe inderdaad. En gevaarlijk ook nog met die koude banden, dat bleek wel. En daarnaast nog oneerlijk voor de auto's die er buiten eigen schuld af getikt werden, zo werd Haas ook het haasje onder andere. Die auto's konden in die laatste ere ronde niet mee doen en die twee wat nog in de top 10 stonden, helaas plek kwijt.

Echt onzin om 3 ronden voor het eind nog een staande herstart te gaan doen waardoor rode vlag nummer 3 kon ontstaan. Daar zijn er velen niet over te spreken dus het zou me niet verbazen als die regel aangepast gaat worden.
Greetings, Black Tiger.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”