Plaats reactie
181
Dat is heel goed mogelijk, Toto toonde zich ook als slecht verliezer. Zoals je al schreef, uit je net zo sportief als Lewis na de wedstrijd. Ook de pa van Lewis trouwens, die bij Max en Jos even een babbeltje kwam maken. Ik vind dat Michael Masi het in eerste instantie 'warrig' maar uiteindelijk goed aangepakt heeft.

Over de conversaties van teambazen richting de wedstrijdleiding heeft Ross Brawn ook zijn zegje gedaan. En daarin heeft hij helemaal gelijk. Al zal dit wel hard aankomen bij Toto, want BrawnGP is immers opgegaan in Mercedes.....

Het is ook maar goed dat Mercedes het protest intrekt, want ander wordt straks iedere overwinning van een race via een F1-Tribunaal beslist.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
183
Tja ik weet niet wat er te oordelen valt. Ook al is Max nu WK, die plotse snelheidsverandering bij Mercedes blijf twijfels bij mij zaaien. En ook al had Max het qua snelheid niet gered, ben nog altijd van mening dat bij die bocht Hamilton die positie had terug moeten geven aan Max, want het gaat niet er om of je tijd terug geeft, het gaat om positie en Max zat er voor. In vorige races heeft Max die positie ook terug moeten geven en nog straf gekregen ook.

Dus ik blijf ook de nodige FIA beslissingen twijfelachtig vinden, die steeds in het voordeel van Hamilton vielen. Maar goed, het is voorbij, Max is wereldkampioen en dan zou je zeggen van kom op mensen, Mercedes heeft het constructeurs kampioenschap, Red Bull het rijders kampioenschap, ieder heeft iets, verder met leven en feest vieren.

Nee, helaas, Mercedes blijft niet alleen bezig met klachten over die FIA beslissing v.w.b. het laten inhalen van die safety car, waar Max dus niets aan kan doen.
Maar uit onderstaande kinderachtige beslissing blijkt des te meer wat een slechte verliezers Toto en Mercedes zijn.
Dit leidt alleen maar meer tot imago schade voor Mercedes.
https://www.telegraaf.nl/sport/39341775 ... ule-1-gala
met dank aan Maxstar voor de link.
Greetings, Black Tiger.
186
abbs schreef: het mag zelfs niet volgens de regels.
Ik weet niet waar je nu op doelt met dat het niet volgens de regels mag? Ik zie daar niets over in dat stuk.

Maar het stelletje azijnzeikers blijft bezig, ze gaan dus ook niet naar het Gala, Toto maar ook Hamilton niet. Nog nooit zo'n stel onsportieve jankers meegemaakt. Schijnbaar mag het allemaal alleen maar als het ten gunste van Hamilton is en bij anderen niet.
„Het zal lang duren voor we kunnen verteren wat zondag is gebeurd”, zei Wolff tijdens zijn eerste media-optreden sinds de race. „Ik denk zelfs dat we hier nooit overheen komen, dat is onmogelijk. Zeker Lewis als coureur niet. Ik hoop heel erg dat wij en de rest van het team dit achter ons kunnen laten. Maar hij zal de pijn die zondag werd veroorzaakt nooit kwijtraken.”
Aldus janker Toto (quote uit de Telegraaf). Schijnbaar denkt Hamilton er ook over.
Greetings, Black Tiger.
187
Toto laat zich echt van zijn slechtste kant zien. Zeven jaar op rij is hij met Mercedes wereldkampioen geworden met Hamilton en Rosberg, Wees gewoon sportief en vier de constructeurstitel. Misschien moet Toto eerst even bij zichzelf te raden gaan, de zinsnede "Het zal lang duren voor we kunnen verteren" zegt heel veel over zijn sporthart, hoe vaak is Bottas niet ge-mis-bruikt voor het gewin van Lewis? Ik denk dat als Niki Lauda nog had geleefd, dat het bij Mercedes niet zo'n soap was geworden als nu... Hij was soms de beste spreekbuis tussen Mercedes en Red Bull en racer pur sang!.....

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
188
Black Tiger schreef: Ik weet niet waar je nu op doelt met dat het niet volgens de regels mag? Ik zie daar niets over in dat stuk.
Dit is waar ik op doel:

Maar uiteindelijk worden de moeilijke vragen door de media gesteld en daar was hij niet bij.
Dat is een overtreding van het sportreglement", weet de F1-journalist.

Het Mercedes-team is ook niet op komen dagen bij een FIA-fotomoment vlak voor het eindejaars gala.
Het lijkt dus alsof de Duitse renstal het complete gala, waar ook de wereldbeker zal worden overhandigd, wil boycotten.
Ook dat mag volgens Rencken niet.
"In het sportreglement staat dat ze er moeten zijn en ook de persconferenties bij moeten wonen."
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
189
Aha... dat heb ik dan ergens gemist dat ze er bij moeten zijn en dus dit ook een overtreding is.
Wat mij betreft mogen ze Mercedes daar dan ook voor beboeten, doen ze bij anderen ook als ze regels overtreden.
Greetings, Black Tiger.
190
Black Tiger schreef: Aha... dat heb ik dan ergens gemist dat ze er bij moeten zijn en dus dit ook een overtreding is.
Wat mij betreft mogen ze Mercedes daar dan ook voor beboeten, doen ze bij anderen ook als ze regels overtreden.
En zo is het hele seizoen gegaan nooit gestraft en nu zitten ze aan de andere kant van het geluk en ze barsten in tranen.
Mercedes is teveel de hand boven hun hoofd gehouden waardoor dit laatste zo hard aankwam wat Michael Masi deed "laten racen".

Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
191
Mag ik jullie herinneren dat max een echte belg is, hij is op belgisch grondgebied geboren en heeft tot zijn 16de hier naar school geweest en heeft ook een belgische moeder
Maar aangezien max meer nl vrienden had dan eigen belgen en door dat hij een vergunning nodig had (om te kunnen racen)heeft hij de nl id aangenomen.
Maar goed mercedes heeft ondertussen zijn klacht verworpen en is max zonder boe of ba wereldkampioen.
193
Even in de geschiedenis gedoken: "Een jaar voordat Napoleon werd verslagen, werden in 1814 België en Nederland verenigd tot één land. Tijdens het congres van Wenen in 1815 werden de Belgische en de Nederlandse provincies in één staat verenigd. (...) Op 23 september 1830 brak de revolutie uit in Brussel. Door deze opstand scheidde België zich af van de noordelijke provincies."

Omdat Max in Hasselt is geboren gaat "Belg" misschien wel dubbelop, als in: Ben Eerst Limburger Geweest... ;D
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
194
pearl schreef: Hij is gewoon Nederlander ook en wat wil je hiermee zeggen?
https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/417 ... lag-rijdt/
En over een vergunning? link graag.
even ter herinnering ( een tekst uit jou link)
Verstappen kwam in 2015 zelf al met een verklaring voor zijn keuze om toch voor Nederland te rijden. “Ik woonde eigenlijk alleen maar in België om te slapen, maar overdag ging ik naar Nederland en had ik daar ook mijn vrienden. Ik ben als Nederlander opgevoed en zo voel ik me ook", zo zei hij destijds.
Dit schreef ik toch ook in mijn bericht,zonder dat te lezen uit een link van jou, en die vergunning dat zegde zijn moeder die in hasselt woont en het vertelde op onze belgische tv, ze gaat er toch niet voor liegen?
Maar goed hij heeft gekozen voor de nl id wat wij aanvaarden maar voor ons blijft hij een echte belg aangezien hij hier geboren en getogen is.Maar was zijn beslissing om voor nl te kiezen door een goed nl vriendenkring en waar je een vergunning voor f1 gemakkelijk te krijgen valt?
Maar laten we hier een geen discussie maken.
195
Hij rijdt zijn wedstrijden met een Nederlandse racelicentie omdat hij naar eigen zeggen zich 'meer Nederlands voelt',
Uit.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Max_Verstappen
Zo zit het, zal een leugentje om bestwil zijn geweest dan.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”