Plaats reactie
226
Dju... helemaal vergeten die sprintrace. Heb hem dus gemist.
Maar goed, er is nog internet en daar lees ik dat Verstappen hem gewonnen heeft. Da's dan weer mooi meegenomen. Die extra punten kan ie goed gebruiken. ;D

Zoooo en Perez dan van de 13de plek naar de 5de plek. Hulde. :good:
Greetings, Black Tiger.
227
Was een leuke sprintrace, en Mick Schumacher kon heel wat ronden Hamilton achter zich houden gna gna... Vorige week ook al in gevecht met Max om een plekkie en nu met Lewis, ik zeg lekker bezig.... Morgen de vette punten, ik ben heel benieuwd met name Ferrari, daar botert het niet zo lekker.... ;D :finish:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
228
Toch een mooie spannende race geweest. Jammer van de uitval van Perez en Sainz. Volgens mij heeft Leclerc nog geluk gehad dat zijn auto de race heeft kunnen uitrijden. Hij heeft in elk geval zijn stinkende best er voor gedaan.
De Ferrari's waren deze keer gewoon sneller, dus gelukkig heeft Max middels de sprintrace en de snelste ronde en de 2de plek de schade kunnen beperken.
Verdiende overwinning van Leclerc!

Jammer dat LH weer derde moest worden, die plek had ik liever Sainz gegund... van de andere kant... als die niet was uitgevallen was Max waarschijnlijk derde geworden.
Greetings, Black Tiger.
235
Nou, dat was weer een bijzondere race vandaag in Japan. Of eigenlijk een sprintrace van drie kwartier, maar wederom was het qua reglementen lekker chaos betreffende de WK-titel...

Vorig jaar in de laatste race en laatste rondes met een safety car, dit jaar onder natte omstandigheden met een raadsel rondom de volledige en/of halve punten... :smiley_notnormal: :TooFunny: :finish:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
236
Maxstar schreef: maar wederom was het qua reglementen lekker chaos betreffende de WK-titel...
Nou eigenlijk niet, de reglementen waren er heel duidelijk over, maar heel veel mensen hadden die regel verkeerd geinterpreteerd. Het stond er echter wel duidelijk, dus zo'n raadsel was het niet. Bleek achteraf in de nabeschouwingen na uitleg van de regel en de tekst van de regel. Probleem was dat velen het bestaan ervan niet of onvoldoende wisten.

Hoe dan ook, bijzonder inderdaad en toch een verdiende overwinning van Max. :cool:

Voor Honda natuurlijk geweldig dat dit (door een foutje van Leclerc onder druk van Perez) nu toch in Japan kon plaatsvinden. :good:
Greetings, Black Tiger.
237
Inderdaad, maar qua reglementen was het chaos omdat niemand (zelf de teams niet) de context goed voor ogen hadden. Maar het is zeker een verdiende overwinning in deze race, met de titel.
Black Tiger schreef: Voor Honda natuurlijk geweldig dat dit (door een foutje van Leclerc onder druk van Perez)
De inters van LeClerc waren ook wel flink aan gort, die van Perez beter op het einde. Al met al, was het toch nog een spannende race....
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”