Plaats reactie
2
Wat erg ik zou me kapot schamen in die auto.  :-[
Dit is al een klassieker intussen maar deze troela kan er ook wat van. Nou ja, eigenlijk niet duszz.  :whistle:



If it ain't broken, don't fix it
4
OMG! :eek:
Ik vraag me echt af hoe het kan dat sommigen hun rijbewijs hebben.
Vooral ook van dat tweede filmpje die blonde muts die de auto half op de stoep zet en hem ook nog zo laat staan. En dat is nog niet het ergste, ze heeft de voorste auto geraakt en is ook nog eens zo asociaal om wel te gaan kijken of haar eigen auto schade heeft, maar werpt de geraakte auto nog geen blik toe.
Ongelooflijk! ::)
Ik ben blij dat de vrouwen (en de mannen trouwens ook) in onze straat wel goed kunnen rijden en parkeren. Was een van bovenstaande gevallen ook hier zo geweest dan hadden er al lang een paar camera's met opname gehangen. ;D
Greetings, Black Tiger.
7
Tjaa het is mooi weer he, dan heb je altijd moeite een plekje te vinden daar en in de parkeergarage is echt zo duur op Scheveningen, dan kan er dan niet meer af ;D
Liefs Typetje
10
:dank: voor de Bentley-link.
maar waarschijnlijk is de schade beperkt tot wat lakschade en deukjes aan de onderzijde.
Dat valt best mee ::)
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
Het zal ook wel met zeer lage snelheid zijn gebeurd, anders had de auto wel verder naar voren gekomen. Zoals b.v. de Tesla van vorig jaar... ;D

De onderstaande afbeeldingen zijn verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

ImageImageImage
Maar de politie kan er ook wat van, die parkeerde gister ergens in een voortuin. :w00t:
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
15
Whaha... nja... met iemand die zoveel op heeft, eigenlijk net goed. ;)
Beter zijn auto hoog in de boom dan iemand anders er onder. :-\
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”