Plaats reactie
31
Hallo PeterJ, Ben nog even aan het graven geweest in het pakket BullGuard heb daar ergens het programma uit kunnen zetten, en het begon meteen te protesteren dat het niet veilig meer is.
Toen kon ik de scan wel uitvoeren en die stuur ik hierbij op.
Groetjes, Wim
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
34
Het gebruik van hacktools is niet aan te raden.
De-installeer deze eerst.

Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
  • KMSpico
    Office 2016 KMS Activator Ultimate v1.0
Herstart de computer.

Stap 2:
We gaan Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
35
Hallo PeterJ, ik ben de draad even kwijt. ik heb stap 1 uitgevoerd e de pc herstart.fixlist.txt naar downloads geplaatst maar ik kan geenFRST.exe vinden. dus ik kan er ook niet op dubbelklikken.
Wat nu?
37
Hallo PeterJ, Ik was even op het verkeerde been gezet ik kon de regel waar staat "Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer".
Ik heb nu maar gewoon op Fixen geklikt en toen kwam het volgende als bijlage.
Ja je ziet ik ben niet zo'n held in dit pc gebeuren maar probeer mijn best te doen.
En ik blijf maar de Groetjes doen, Wim
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
38
Prima gedaan.

Ga met de verkenner naar de map Downloads.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Rechtsklik op het programma Zoek.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    standardsearch;
    installedprogs;
    emptyjava;
    emptyflash;
    emptyiecache;
    emptyffcache;
    emptychrcache;
    shortcutfix;
    {a5bfd1d3-18b6-4fc3-b3f9-262ae3552dbe};c
    C:\Program Files (x86)\Bronze Aid;fs
    C:\ProgramData\f7dd9bd0-5ea8-4002-b65f-bc21d39fe974;fs
    yoursearching.xml;ff
    
  • Klik nu op de knop "Run Script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start Zoek.exe dan opnieuw en klik op zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Sluit het geopende logje.
  • Post het bestand c:\zoek-results.log als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
40
We gaan Zoek.exe nog eens gebruiken met een ander zoekscript:
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Rechtsklik op het programma Zoek.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    [HKEY_USERS\S-1-5-21-2687008977-3035342495-577628597-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce];r
    "Uninstall C:\\Users\\W.Kuiper\\AppData\\Local\\Microsoft\\OneDrive\\17.3.5930.0814\\amd64"=-;r
    "Uninstall C:\\Users\\W.Kuiper\\AppData\\Local\\Microsoft\\OneDrive\\17.3.5951.0827\\amd64"=-;r
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce];r
    "Uninstall C:\\Users\\W.Kuiper\\AppData\\Local\\Microsoft\\OneDrive\\17.3.5930.0814\\amd64"=-;r
    "Uninstall C:\\Users\\W.Kuiper\\AppData\\Local\\Microsoft\\OneDrive\\17.3.5951.0827\\amd64"=-;r
    autoclean;
    
  • Klik nu op de knop "Run Script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start Zoek.exe dan opnieuw en klik op zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Sluit het geopende logje.
  • Post het bestand c:\zoek-results.log als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
42
Stap 1:
Download opnieuw Afbeelding AdwCleaner by Xplode naar je bureaublad.

Sluit alle openstaande programma's.
Rechtsklik op AdwCleaner en klik op 'Als administrator uitvoeren...'.

Let op: Klik op Opties en haal de vinkjes weg bij "Verwijderen "Tracing" sleutels" en "Reset Winsock instellingen".

Klik op Scannen.
Na het scannen, klik op Verwijderen.
In het venster '- AdwCleaner – Programma's sluiten -' klik op OK.

Tijdens de opruim-actie zullen de snelkoppelingen verdwijnen, dit is normaal.
Na het verwijderen verschijnen 2 meldingen:
In het venster '- AdwCleaner – Informatie -' klik op OK.
In het venster '- AdwCleaner – Herstart benodigd -' klik op OK.

Nadat de computer herstart is, opent een logbestand.
Sluit het logbestand.
Post het bestand C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt als bijlage in je volgend bericht.

Stap 2:
Vertel hoe het inmiddels gaat.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
43
Hallo PeterJ, Bij deze het bestand, hoop dat het goed is gegaan.
Stap 2 vraag je hoe het inmiddels gaat, naar mijn beleving draait mijn pc weer goed of dat zo is moet ik verder maar afwachten.
Voor vandaag heb ik het wel gezien, en ik hoop dat ik je mag bedanken voor het werk dat je voor mij gedaan hebt.
Geniet maar van een goede nacht rust, we mailen morgen wel verder als het goed is.

Met vriendelijke groeten, Wim Kuiper Kreeg het niet als bijlage extensie bestand was/is niet goed, hoop dat het zo goed is.
# AdwCleaner v5.026 - Logbestand aangemaakt 22/12/2015 op 00:33:16
# Laatste update 21/12/2015 door Xplode
# Database : 2015-12-21.3 [Server]
# Besturingssysteem : Windows 10 Enterprise (x64)
# Gebruikersnaam : W.Kuiper - W1064PRO
# Gestart vanuit : C:\Users\W.Kuiper\Downloads\adwcleaner_5.026 (1).exe
# Optie : Verwijderen
# Ondersteuning : http://toolslib.net/forum" onclick="window.open(this.href);return false;

***** [ Services ] *****

[-] Service Verwijderd : Suite Service

***** [ Mappen ] *****

[-] Map Verwijderd : C:\Program Files\kmspico

***** [ Bestanden ] *****


***** [ DLLs ] *****


***** [ Snelkoppelingen ] *****


***** [ geplande taken ] *****


***** [ Register ] *****

[-] Waarde Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [CommonToolkitTray]

***** [ Internetbrowsers ] *****


*************************


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [848 bytes] ##########
44
Hallo PeterJ, Buiten jou antwoord om heb ik nog een paar vragen. Wat je zoal gevonden hebt in mijn pc aan fouten weet ik niet, en het zal ook teveel uitweiden omdat inhoudelijk duidelijk te maken.
De andere vraag is wat kan en moet ik doen om mijn probleem wat ik had te voorkomen, is daar een programmatje voor om te downloaden? Nu heb ik zelf ondervonden hoe je door een kleine onachtzaamheid je pc aardig aan de hobbel kan krijgen. Dus beter uitzien wat je gaat doen, ik weet het maar toch, wat een lol beleven die gasten eraan, ik snap het niet.
Graag wil ik je langs deze weg als ik niks meer hoef te doen aan mijn pc je fijne feestdagen toe te wensen, en veel gezondheid in 2016, mag ook langer hoor!
Ik ben blij dat er meer mensen zijn die er voor een ander zijn, dat doet mij goed als Odd Fellow, ik weet ook dat er meer Odd Fellows buiten de loge leven dan erbij, maar nogmaals veel goeds toegewenst.
Met vriendelijke groeten, Wim Kuiper
45
Ook alvast de beste wensen voor 2016.

Schakel de realtime-bescherming van BullGuard Internet Security weer in, als je dat nog niet gedaan had.
Kan je AdwCleaner dan nog gewoon uitvoeren ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”