verwijderen foutmelding

Gesloten onderwerpen. Stuur een privé bericht naar een Moderator of de Administrator om het topic weer te laten openen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mahmar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2015, 12:05
OS: windows7
AV: AVG

05 nov 2015, 12:25

Ik krijg al een tijdje je de melding dat "appdata\roaming\newnext.me\nengine.dll" niet gevoinden wordt.

Scan met Adw Cleaner levert logbestand zoals in bijlage op.

Fijn als jullie me kunnen helpen dit verder op te lossen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 15925
Lid geworden op: 04 nov 2012, 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

05 nov 2015, 12:36

Hallo, :welkom:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
mahmar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2015, 12:05
OS: windows7
AV: AVG

06 nov 2015, 22:43

In vervolg op mijn vorige vraag; zoals verzocht FRST gedownload en laten scannen:
Logs staan imn de bijlage.

Ik hoop dat jullie kunnen aangeven welke stappen te ondernemen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 15925
Lid geworden op: 04 nov 2012, 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

07 nov 2015, 09:23

Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste problemen / logs”

  • Informatie
  • Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten