Plaats reactie
17
Hoi, ik heb de scan voltooid. De uitkomst was:Windows Recource Protection found corrupt files. CBS. Log windir\logs\CBS.log.
For exampleC:\windows\logs\CBS\CBS\.log. Note that logging is currently not supported in ofline servicing scenarios :?:
18
Hallo,

Download Afbeelding SFCFix naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op SFCFix.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens opent er een commaprompt, klik hier op een willekeurige toets b.v. de spatiebalk om door te gaan.
  • Volg nu de verdere instructies zoals deze in de vervolgschermen worden weergegeven.
  • Wanneer de tool gereed is opent er een logbestand in kladblok, en wordt tevens als SFCFix.txt op het bureaublad opgeslagen.
  • Voeg dit bestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
20
Hoi, ik krijg bij het opstarten ne een bericht Automatisch herstel voorbereiden Diagnosting your PC en dan de melding Automatic Repair couldn't repair you PC. Log File:D:\Windows\system32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt shut down of advanced options.
Reset your PC en dan moet ik de recovery erin doen. Als ik dat doe geeft hij aan The media inserted is not valid. Try again en dat heb ik dan een paar keer gedaan, maar er gebeurd niets.
Hij had daarvoor wel 201 updates staan dus er zijn wel updates binnengehaald maar daarna begonnen de problemen. :TooFunny:
21
Hoi, ik heb de windows Cd opnieuw geinstalleerd en op een andere partitie gezet en nu haalt hij spontaan alle updates binnen.
Hij is bijna klaar. Ik hou jullie op de hoogte :D
23
Ja voor de tweede keer maar dat duurde maar heel kort, maar wel op een andere partitie E. Hij heeft nu alle updates binnengehaald. Ik moet bij het opstarten kiezen tussen volume 2 of 3. Als ik dan opgestart ben ga ik terug naar de C schijf en doe daar alles wat ik moet doen en dat werkt goed. Misschien is dat niet helemaal zoals het moet maar alles werkt naar behoren. Ik weet dat de E schijf minder geheugen heeft. Maar ik ga er vanuit als ik daar de downloads binnenhaal en de rest op de C schijf uitvoer dat het kan. :lol: Ik ben maar een beginneling dus als dat niet klopt mogen jullie het mij uitleggen. :lol:
24
Je hebt nu op de C en de E schijf Windows 8?

Als die op C goed werkt zou ik E formateren en gebruiken voor bijvoorbeeld opslag.
26
Hoi,

Volgens mij worden normale onderwerpen niet gesloten. Maar doe ter afronding het volgende even:
Download Afbeelding SecurityCheck naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "SecurityCheck.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Indien je van de virusscanner of ander beveiligingspakket melding krijgt dat "DIG.EXE" verbinding met het internet wilt maken sta dit dan toe.
  • Als de scan gereed is plaats dan de inhoud van logbestand in het volgende bericht (niet als bijlage).
27
Dit geeft hij nu aan nadat ik die stappen heb gevolgd:

Results of screen317's Security Check version 1.011 --- 10/21/15
x64 (UAC is enabled)
Internet Explorer 10 Out of date!
``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````
Windows Firewall Enabled!
Windows Defender
WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update.
`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````
Google Chrome (46.0.2490.80)
````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````
Windows Defender MSMpEng.exe
Windows Defender MsMpEng.exe
`````````````````System Health check`````````````````
Total Fragmentation on Drive C: %
````````````````````End of Log``````````````````````
29
Hey

ik heb er een goeie virus scanner op gezet en heb hem gelijk laten scannen :D hij vond niks dus dat is goed
Verder heb ik nog de benodigde drivers geinstalleerd.

Internet Explorer update heb ik opzich geen behoefte aan omdat ik 99% chrome gebruik

Groeten en bedankt :D
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”