Plaats reactie
1
Dag beste mensen,

Als ik in de adresbalk ("Zoek met Google of voer een adres in") iets intik, krijg ik helemaal geen zoeksuggesties.

In Mozilla Firefox werkt wel alles naar behoren, maar dat heeft natuurlijk niks met Safari te maken.
Internetverbinding is gewoon werkend en valt ook niet (meer) weg.

Alvast bedankt!

Mvg,
Xp2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
3
@ iEscape,

Ook dat vinkje is ingeschakeld. Het is sinds Safari 9.0 dat dit probleem voorkomt. In Safari 8.x.x en 6.x.x (versie 7 nooit gebruikt) liet de browser netjes de suggesties zien.

Mvg,
Xp2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
4
Zoals ik bij dit topic al heb gewaarschuwd om beter te wachten met het upgraden naar OS X El Capitan totdat de kinderziektes / bugs zijn verholpen, lijkt het erop dat het probleem te maken heeft El Capitan in combinatie met Safari 9.0.

Wanneer de (meeste) kinderziektes / bugs zijn verholpen ?, dat is het moment dat Apple een Combo update beschikbaar stelt en dat is tot op heden nog niet.

Stuur een feedback naar Apple en gewoon rustig afwachten totdat het weer hersteld wordt.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
@ iEscape,

De 10.11.1 update is inderdaad nog niet officieel uitgebracht, een public-bèta zit er wel aan te komen geloof ik. Met deze update worden ook de problemen met Office 2016 opgelost.

Voor mij is het Safari-probleem niet heel erg hinderlijk omdat ik eigenlijk altijd Firefox gebruik, die het als een zonnetje doet.

Ik zal er een rapport over verzenden naar Apple.

Bedankt!

Mvg,
Xp2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
6
UPDATE
@ iEscape,

Even een update. Safari in OS X versie 10.11(.0) geeft nu weer gewoon zijn suggesties. Het gaat om versie 9.0 (11601.1.56) van de browser.
De 10.11.1 update heb ik nog niet geïnstalleerd. Verder werkt alles ook nog steeds als een zonnetje!

Hiermee is het probleem waarschijnlijk opgelost.

Mvg,
XP2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Mac OS & Apple software”