Plaats reactie
2
Goedemorgen,

Heb je toevallig ook een grotere screenshot, de exacte melding is namelijk moeilijk te lezen.

Maar sowieso heeft deze melding betrekking op de bestandsbewaking, door de update van de driver van de grafische kaart is een bepaald bestand aangepast.
Hierdoor vraagt Emsisoft Anti-Malware om de programmaregel aan te passen (bij te werken). Hier kan je dan op de knop Update regel klikken.

Maar als je even een nieuwe screenshot kan plaatsen kan ik de melding even beter bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo,

Hierbij een groter screenshot. Dan denk ik dat ik op de verkeerde heb geklikt :-[ want ik ben voor de 2e optie gegaan.

Groetjes Barbara
Groetjes Barbara
4
Nessie schreef:Hallo,

Hierbij een groter screenshot. Dan denk ik dat ik op de verkeerde heb geklikt :-[ want ik ben voor de 2e optie gegaan.

Groetjes Barbara
Volgens mij kijk ik verkeerd, maar ik zie geen screenshot.
6
Hallo,

De betreffende melding was gerelateerd aan "GeForce Experience" dat je de programmaregel door Emsisoft hebt laten verwijderen is niet zo heel erg.
Deze zal opnieuw worden aangemaakt, mocht je hiervan wederom een melding krijgen dan kan je deze in het vervolg gewoon laten bijwerken door op Update regel te klikken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”