Plaats reactie
1
Systeemherstel starten, deze mogelijkheid werkt niet meer op Windows 8.1

Ik heb eerst geprobeerd de Pc terug te zetten, maar dat lukte niet omdat Microsoft dat blokkeerde.
Ik heb ontdekt dat ik eerst mijn Emsisoft Internet Security beveiliging moet uit zetten ?
Daarna is dit ontstaan. (Systeemherstel starten, deze mogelijkheid werkt niet meer op Windows 8.1)

1.Hierbij de informatie en melding.
Als uw pc niet goed werkt kunt u deze "vernieuwen" zonder dat foto, muziek, video, andere persoonlijke bestanden verliest.

2.Melding om deze mogelijkheid te activeren.
Medium plaatsen.
Er ontbreekt paar bestanden beschikbaar via het installatie of herstel medium Windows.

Groet aan de mensen die kennis hebben met dit probleem.
Vraag dan ook hulp en inzicht.
Groetjes
Leo
2
Hallo en welkom op het forum.

Open Emsisoft Internet Security en klik vervolgens op Instellingen.
Klik vervolgens op de knop "Fabrieksinstellingen" en vink de onderstaande opties aan.
  • Algemene software instellingen.
  • Programmaregels.
  • Toestemmingen.
Klik vervolgens op OK en herstart vervolgens het systeem en controleer even of dit heft probleem heeft verholpen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Maxstar schreef:Hallo en welkom op het forum.

Open Emsisoft Internet Security en klik vervolgens op Instellingen.
Klik vervolgens op de knop "Fabrieksinstellingen" en vink de onderstaande opties aan.
  • Algemene software instellingen.
  • Programmaregels.
  • Toestemmingen.
Klik vervolgens op OK en herstart vervolgens het systeem en controleer even of dit heft probleem heeft verholpen.
Ik heb deze mogelijkheid uitgevoerd en een herstel punt weer terug gezet.
Er is enige verbetering op getreden.


Deze mogelijkheid werkt niet meer?

1.Hierbij de informatie en melding.
Als uw pc niet goed werkt kunt u deze "vernieuwen" zonder dat foto, muziek, video, andere persoonlijke bestanden verliest.

2.Melding om deze mogelijkheid te activeren.
Medium plaatsen.
Er ontbreekt paar bestanden beschikbaar via het installatie of herstel medium Windows.
4
Hallo,
Leo - Wob schreef:Ik heb deze mogelijkheid uitgevoerd en een herstel punt weer terug gezet.
Dit betekent echter wel dat ook het terug plaatsen van de fabrieksinstellingen van Emsisoft Internet Internet Security ongedaan is gemaakt?

Wat betreft de andere problemen wanneer krijg je hier precies melding van?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Maxstar schreef:Hallo,
Leo - Wob schreef:Ik heb deze mogelijkheid uitgevoerd en een herstel punt weer terug gezet.
Dit betekent echter wel dat ook het terug plaatsen van de fabrieksinstellingen van Emsisoft Internet Security ongedaan is gemaakt?

Wat betreft de andere problemen wanneer krijg je hier precies melding van?
Ik heb opnieuw weer Emsisoft terug gebracht naar Fabrieksinstelling.

Ik werk veel met audio bewerking programma's en deze bestanden om zetten naar MP3
Bij het afsluiten van de Pc "vertraagt" een epp bij het afsluiten.
Als ik alle beveiligen uitzet van Emsisoft Internet Security is er geen enkel opstaken met het afsluiten en opstarten.!

Met het oude programma van Emsisoft Anti-Malware was dit niet aan de orden....
De ander Pc windows 7 en 8.1 draaien op dit programma nog, totdat dit duidelijkheid is en opgelost wordt, wat het ook zal zijn.

Deze 2 staan in programma regels.
C:\PROGRAM FILES\WINDOWSAPPS\MICROSOFT.WINDOWSCOMMUNICATIONSAPPS_17.5.9600.20605_X64__8WEKYB3D8BBWE\LIVECOMM.EXE
C:\PROGRAM FILES (X86)\FREEMAKE\FREEMAKE AUDIO CONVERTER\FREEMAKEAC.EXE Dit programma is veilig bevonden Emsisoft maar wordt wel aan gegeven dat er een Trojaan melding mee komt als ik die open. Deze heb ik ook maar weer uit gevinkt.

Groet en dank voor je support.
Leo

6
Hallo,

Ik heb zelf ook Emsisoft Internet Security in gebruik, en zowel bij het aan en afmelden van de computer merk ik ook enige vertraging.

Wat betreft Freemake zal deze als potentieel ongewenst programma worden aangezien, en als ik het goed heb bevat het installatiebestand ook andere adware zeg maar.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Maxstar schreef:Hallo,

Ik heb zelf ook Emsisoft Internet Security in gebruik, en zowel bij het aan en afmelden van de computer merk ik ook enige vertraging.

Wat betreft Freemake zal deze als potentieel ongewenst programma worden aangezien, en als ik het goed heb bevat het installatiebestand ook andere adware zeg maar.

Ik heb bij het opstarten van de Pc een bericht ontvangen van Microsoft. ( ik heb telefonisch om hulp gevraagd )
Daarin gaven ze aan dat er vele Dups bestanden aanwezig waren op een jpg.
Die hun programma in de weg staan, om de mogelijkheid op de Pc te vernieuwen zonder dat de foto en muziek video en andere persoonlijke bestanden.
In de foto info gaven zij deze mogelijkheid aan. eurekalog.com

Ik heb inmiddels dit gratis programma laten draaien (Malwarebytes Anti-Malware) welke mogelijk heden zijn er meer in de betaalde Optie aanwezig.

C:\PROGRAM FILES\WINDOWSAPPS\MICROSOFT.WINDOWSCOMMUNICATIONSAPPS_17.5.9600.20605_X64__8WEKYB3D8BBWE\LIVECOMM.EXE
C:\PROGRAM FILES (X86)\FREEMAKE\FREEMAKE AUDIO CONVERTER\FREEMAKEAC.EXE

Groet.
Leo
8
Hallo,

Hoe heb je precies ondersteuning via Microsoft ontvangen, want wanneer er zogenaamd vanuit naam van Microsoft gebeld wordt dan is dit gewoon oplichting.. :-[
Zie ook het volgende artikel - http://www.microsoft.com/security/onlin ... scams.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Maxstar schreef:Hallo,

Hoe heb je precies ondersteuning via Microsoft ontvangen, want wanneer er zogenaamd vanuit naam van Microsoft gebeld wordt dan is dit gewoon oplichting.. :-[
Zie ook het volgende artikel - http://www.microsoft.com/security/onlin ... scams.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb Microsoft zelf gebeld in Amsterdam. Heb eerst via mijn mail deze bovenstaande URL ontvangen en bij de vraag hoe heeft u de hulp ervaren. In deze mogelijkheid heb ik dit mee gezonden.

Gister 13/11 bij het opstarten van de Pc kwam een foto melding van Microsoft op bureaublad te staan. Jammer dat ik hier deze niet kan plaatsen?

C:\PROGRAM FILES\WINDOWSAPPS\MICROSOFT.WINDOWSCOMMUNICATIONSAPPS_17.5.9600.20605_X64__8WEKYB3D8BBWE\LIVECOMM.EXE


Groet.
Leo
10
@ Leo - Wob,
Leo - Wob schreef:Gister 13/11 bij het opstarten van de Pc kwam een foto melding van Microsoft op bureaublad te staan. Jammer dat ik hier deze niet kan plaatsen?
Zie bij deze link ☞ Schermafbeelding[en] plaatsen op een Forum.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”