Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

moontje
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: nod32
AM: malwarebytes
FW: Online Armor

probleem online armor opnieuw installeren

wo 09 jul, 2014 18:25:14

Ik had problemen met de internet verbinding die viel telkens weg of werd heel traag als de online armor firewall aanstond.
Toen ik de firewall uitzette ging het wel goed.
Ik heb toen besloten de firewall te verwijderen en daarna opnieuw te installeren zodat er nieuwe regels aangemaakt konden worden.
maar als ik klaar ben met de installatie krijg ik de melding dat de proefversie al verlopen is, maar ik wil graag de gratis versie
blijven gebruiken dus hoe kan ik het oplossen dat de firewall weer werkt.
Ik had al opnieuw opgestart maar het lukt nog steeds niet.

besturingssysteem windows 7 64 bit home
en virusscanner nod32 legale betaalde versie

Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Re: probleem online armor opnieuw installeren

do 10 jul, 2014 08:45:51

Hallo,

In het scherm dat je krijgt met de melding dat de proefversie is verlopen kan je ook direct voor de gratis versie kiezen, hier staat namelijk een vermelding om de freeware versie te activeren.
Wellicht krijg je het onderstaande scherm te zien, klik hier dan op de optie zoals bij de pijl aangegeven.

Afbeelding
Met vriendelijke groet,

Maxstar

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

moontje
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

do 10 jul, 2014 11:06:29

goedemorgen

ik heb het weer geprobeerd nog een keer gedownload en geinstalleerd zoals het was uitgelegd en het werkt nu goed gelukkig! :dank:
bedankt voor de hulp echt super dat er een forumis om het te vragen als je er niet uit komt.
Ik heb liever de Online armor dan de windows firewall daarom wou ik het graag oplossen.

Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

zo 13 jul, 2014 09:56:11

Hallo,

Excuus voor de late reactie, ik was dit bericht helemaal uit het oog verloren.. Maar fijn dat het probleem nu verholpen is en met vragen en of problemen kan je hier natuurlijk altijd terecht... :good:
Met vriendelijke groet,

Maxstar

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

moontje
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

zo 13 jul, 2014 19:31:31

bedankt voor de heldere uitleg :dank: en
fijn dat je hier altijd alles kan vragen als je iets over het hoofd hebt gezien.