Plaats reactie
1
Goedemiddag,

ik heb een Samsung Smartphone en had Kies op mijn pc geïnstalleerd, omdat het programma niet meer werkte is mij geadviseerd om het opnieuw te installeren.
Dat heb ik gedaan en nu krijg ik de foutmelding MTP usb apparaat is mislukt. Ik werk met Windows 7.
Ik heb al even op internet rondgekeken maar ik kom er niet goed uit hoe dit op te lossen, gaarne Uw hulp.

met vr grt
Yvonne
2
Kijk eens bij het apparaatbeheer van Windows of daar nog gele uitroeptekens staan want ik denk dat nog niet alle driver zijn geinstalleerd.

Klik op Start - Configuratiescherm - Systeem - Apparaatbeheer (links bovenaan)

Kijk na of er bij een apparaat een geel vraagteken staat.
Afbeelding
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
Dag Forza,

ik kan in dat scherm van apparaat beheer op mijn pc geen overige apparaten vinden, verder ziet het scherm er het zelfde uit als die je me toestuurde.

grt
Yvonne
5
Dag iEscape,

als ik op de link klik en doe wat er wordt geadviseerd krijg ik deze tekst;
""Deze versie van het Windows Genuine Advantage-validatieprogamma wordt niet meer ondersteund. Download de nw. versie en zorg ervoor dat Uw systeemklok gelijk loopt.""

Kun je me verder helpen ?

met vr grt
Yvonne
7
Dag Haarlem,

ik heb Samsung New PC Studio geïnstalleerd op mijn pc, als ik mijn smartphone dan aansluit krijg ik de volgende mededeling "" er is een niet geregistreerd apparaat gevonden. De verbinding wordt verbroken""
Op mijn smartphone heb ik de app Kies verwijderd maar het pictogram blijft bestaan hoe vaak ik het ook in de prullenbak zet. Ook krijg ik de melding op mijn scherm v.d. smartphone ""Druk op Start-toets om Samsung Kies te sluiten""
Ik kan op geen mogelijkheid kiezen op mijn scherm voor Samsung New PC Studio zoals in de omschrijving wordt geïnstrueerd.
Begin me knap hopeloos te voelen :D

met vr grt
Yvonne
9
@ Yvonne,
Yvonne schreef:als ik op de link klik en doe wat er wordt geadviseerd krijg ik deze tekst;
""Deze versie van het Windows Genuine Advantage-validatieprogamma wordt niet meer ondersteund. Download de nw. versie en zorg ervoor dat Uw systeemklok gelijk loopt.""
Het lijkt erop dat iets fout is gegaan met de validatie van Windows.

Zie bij deze link het antwoord van karelVos en klik op de link in zijn bericht.

Validatie onvolledig
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
Yvonne schreef:Sorry ik vergeet nog iets ik krijg ook nog de melding ""Het programma wordt afgesloten vanwege fout NPSMTPExlorer.
gebruik eens revo uninstaller
11
Dag iEscape,

""De Windows-versie die op uw pc is geïnstalleerd is legitiem. Daarom profiteert u van de veiligheid, betrouwbaarheid en bescherming die deze versie u biedt.""
Dit krijg ik als antwoord als ik je link heb gebruikt, maar nog steeds wekt Kies niet, ik heb ook het advies van Haarlem opgevolgd, nu heb ik beide programma's op mijn pc staan en ze werken geen van beiden.
Ik heb Kies nogmaals opnieuw geïnstalleerd, geen succes.
met vr grt
Yvonne
12
Yvonne schreef:Dag iEscape,

""De Windows-versie die op uw pc is geïnstalleerd is legitiem. Daarom profiteert u van de veiligheid, betrouwbaarheid en bescherming die deze versie u biedt.""
Dit krijg ik als antwoord als ik je link heb gebruikt, maar nog steeds wekt Kies niet, ik heb ook het advies van Haarlem opgevolgd, nu heb ik beide programma's op mijn pc staan en ze werken geen van beiden.
Ik heb Kies nogmaals opnieuw geïnstalleerd, geen succes.
met vr grt
Yvonne
dus het werkt niet meer .
maak dan een herstelpunt voor dat het nog wel werkte
13
@ Yvonne,

Als je op de link klikt in mijn eerste reactie, krijg je nog / weer onderstaande tekst ?
Yvonne schreef:als ik op de link klik en doe wat er wordt geadviseerd krijg ik deze tekst;
""Deze versie van het Windows Genuine Advantage-validatieprogamma wordt niet meer ondersteund. Download de nw. versie en zorg ervoor dat Uw systeemklok gelijk loopt.""
Na het verwijderen van Kies en Samsung New PC Studio, start CCleaner op.
Zie deze link voor het gebruiken van CCleaner.
Herstart daarna de computer en probeer opnieuw te installeren :pray:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
14
Dag iEscape,

alles gedaan zoals je aanraadde, opnieuw geïnstalleerd en krijg de melding "" MTB USB- apparaat is mislukt.""

Haarlem,
bedankt voor je advies , ik ga nu eerst met Kies aan de gang als dat echt niet gaat lukken kom ik bij je terug, maar 2 dingen tegelijk gaat niet lukken.
met vr grt
Yvonne
15
@ Yvonne,

Ik kwam dit net tegen Workarounds voor Samsung Kies.
Ik zou eerst het artikel rustig doornemen / lezen en ook de reacties, want het is een dikke boterham.
Daarna kunt je kijken wat en welke in jouw situatie past.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”