Plaats reactie
1
een wat idiote vraag : na een stomme update verleden week van ms , is alles naar de maan .......
alles opnieuw moeten installeren ........ alles kwijt ......
nu alle updates er opnieuw op staan ...... hoe kan ik een copie maken , enkel van alle updates ???? bedankt voor de tip ;)
win7 home prermium ( acer aspire 5750G )
2
Updates apart bewaren zou kunnen met WSUS Offline update een handleiding vind je alvast hier >> http://www.pc-helpforum.be/f278/hoe-kan ... tes-32604/" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar je kan ook een systeemkopie of image maken wat je in geval van problemen kan terug zetten.
Meer informatie hierover lees je hier >> http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 285&t=3071" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit bespaart je heel wat tijd en het systeem is dan in de staat van op het moment dat je het systeemimage gemaakt hebt.
Groetjes Dasle
3
beste , zo iets heb ik....... ware het niet dat -) usb niet meer werkt -) dvd idem -) sd kaart idem -) office nopes -) alles in mijn doc foetsie
maar mijn herinstallatie aanvaarde wsusofline86 NIET ( op usb ) dus maar alles kwa updates opnieuw geinstalleerd
dus maar een andere oplossing zoeken , een ander idee ???? bedankt
4
Heb je Windows opnieuw geïnstalleerd d.m.v. een Windows 7 installatie dvd of heb je de recovery functie van Acer gebruikt.

Mocht je een installatie met een Windows 7 dvd hebben uitgevoerd zul je de nodige drivers nog moeten te installeren.
Groetjes Dasle
5
ik heb inderdaad de recovery van acer gebruikt , maar die is bijna 2 jaar oud ...... dus alle updates van acer , win , office ,en al de rest opnieuw gemonteerd
waanneer ik nu kijk naar het volume van wsusofline is die veel , veel groter dan 6 maand geleden ( was toen +/- 26GB nu 38 GB ) , dus mijn usb stick van 32 gb is veel te klein , toen had ik office en win erop , nu niet meer , gezien het grotere volume
gelukkig doe ik af en toe een driver back-up naar een usb stick van 8GB , gelukkig , anders ook deze nog te dowloaden
ik ben dus ook niet zinnens om nog maar een usb stick te kopen , een 2e harde schijf of een ander volume opslag systeem aan te kopen ( iso bestanden )
dus blijft de vraag : hoe kan ik op een eenvoudige wijze alle updates opslaan ???
6
dan ga je alle updates opslaan .
en een week later zijn ze verouderd .
maak een back up van je hdisk .
maar schoon eerst het register op en haal alle bestanden uit de prullenbak
en haal alle overbodige rotzooi er af .
mer revo uninstaller
7
beste hans , het is nu juist de bedoeling om in geval van ...... de ganse rompslomp van het opnieuw ophalen van alle updates te vermijden ..... dat ze na een maand verouderd zijn is niet erg ,maar je heb ze ter beschikking , maar win heb ik ..... dus enkel de updates .... moet ik volledig opnieuw installeren .... als ik die kan copieren moet ik die niet meer downloaden ; blijkbaar een moeilijk onderwerp......
9
@ gabriel,

Als ik in mijn map kijk van Wsus offline update is de map iso maar 3,12GB groot, heb dan de updates voor XP, Windows 7-64bit en Office 2007/2010

Hoe kan deze bij jou dan 38GB zijn :eek:
Groetjes Dasle
10
beste , op mijn pc-ke staat bij eigenschappen voor wsusofline grootte : 37GB !!!!! het kan ook niet op een usb van 32 GB ...........zou een print screen invoegen maar zeg maar hoe het moet ??
12
beste
wsusofline instellingen : win 7 X64 -include service packs -usb medium copy updates into direktory -
: office 2003 pro ... idem
iso bestand nagezien : grootte 26.4 GB !! , client : 12.8 GB !!!
hoe u aan dat kleine getal komt blijft me een raadsel ..... win7 sp1 = 1.9 GB ........ ???? en dan nog eens XP erbij
heb een komplete nieuwe herinstatie moeten uitvoeren .... bsod.... 0x00000035 +0c000007B
nu opnieuw wsus opgestart .....enkel win 7 = 12.6 GB ....... dus zonder office of wat dan ook ( iso =12.6 +client 6.43GB ) total ....

heb een ander progje gebruikt om alles terug te vinden ...... shadow explorer ( http://www.zdnet.be/software/130342/sha ... lorer-0-8/" onclick="window.open(this.href);return false; )
en zonder veel miserie .....( dit is geen promotie voor het progje !!!!!!!!! )
13
Vreemd hier gaat duidelijk iets mis maar kan niet gelijk bedenken wat :-\
Je kopieert de updates naar je USB-stick, Verwijderd eens de volledige map van Wsus die na het uitpakken van het programma verschenen is.
Nadien pak je Wsus opnieuw uit zodat je begint met een schone lei.

Vink nu eens Create ISO image(s) per selected product and language aan om te kijken hoe groot de ISO nu wordt.
In de map ISO vind je nu voor ieder geselecteerd product een aparte ISO terug.

Ben benieuwd ;)
Groetjes Dasle
15
beste Dasle ... ben even op zoek gegaan naar de plaats waar de updates " zouden bewaard " worden ...... ( c:\windows\winsxs) enne t'ja die is ook niet mis in grootte .....+/- 10 GB , dus als ik daar al zoiets heb , kan ik moeilijk uw getal aanvaarden , ene van ons beiden heeft of doet iets verkeerd .... de map windows zelf is al 20 BG groot ......en dan heb ik onlangs de grote kuis gehouden in de verouderde updates .....?? ::)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”