Plaats reactie
1
Hallo,

Donderdagavond sloeg het noodlot toe na het klikken op een foute link op Facebook en nog geen drie tellen later verscheen het gevreesde scherm van de politie dat wij allerlei misstappen zouden hebben begaan.
Om er niet veel tijd aan te spenderen heb ik met grof geschut Windows er maar opnieuw opgezet wat toch al nodig was omdat het allemaal steeds trager en trager begon te worden.
Na alles op ree te hebben ben ik gelijk op zoek gegaan hoe ik dit kan voorkomen en wij gebruikte altijd de Security Essentials van Microsoft maar een erg god keuze is dat dus blijkbaar niet en die moet ik dus nog eens vervangen.

Maar het echte probleem is dat ik na het installeren van Online Armor omdat die erg goed schijnt te zijn een error van DTLite krijg en dat heeft dus met mijn Deamon Tools te maken.
Ik krijg die melding dus niet weg en vraag daarom hier dan ook om hulp.

Dit is de error Error: core library wasn't found.

Alvast bedankt voor jullie medewerking om dit probleem op te lossen.
3
Hallo Dasle,

In Deamon Tools zelf kon ik het versienummer nergens vinden maar heb wel via de eigenschappen van het bestand kunnen achterhalen om welke versie het gaat.
Afbeelding
5
Hallo ctrlaltdelete,

Dit is wat ik kon vinden en daar staat dat het toegestaan is maar nog steeds krijg ik de error bij het opstarten en ook als ik Deamon Tools wil starten.
Afbeelding
6
A. Duivenvoorden.

De programma's die daar nu te zien zijn, zijn niet als vertrouwd programma ingesteld.
Er staat nu een vinkje bij 'vertrouwde verbergen' en dat wil zeggen dat alles dat dan nog wordt getoond niet als vertrouwd is ingesteld.

Wanneer u de programma's/processen kent die u nu nog in die lijst ziet, selecteer dan dat programma/proces en klik onderin op 'Vertrouwen'.

Kent u een programma niet, of twijfelt u, klik dan met de rechtermuisknop op dat programma en kies voor 'Bestandsinformatie weergeven' en in het venstertje dat dan verschijnt klikken op 'meer...'
Dan opent een webpagina met meer informatie over dat bestand. U kunt ook de link naar die pagina hier posten als u nog steeds twijfelt.
7
Hallo ctrlaltdelete,

Alles uitgevoerd volgens aanwijzing en heb het vertrouwen nu allemaal wel goed staan.
Ik heb het een paar dagen voorzichtig aangekeken en de melding Error: core library wasn't found. is niet meer tevoorschijn gekomen waarvoor dank.

Wat gebeurd er eigenlijk als je een programma uit de lijst verwijderd is dit dan ook gereset voor dat programma?
9
Hallo ctrlaltdelete,

Bedankt voor je hulp in deze al was het wel even zoeken waar mijn onderwerp nu was gebleven.
Een fijn en zonnig weekend en hoop voorlopig probleem vrij te zijn en beter beveiligd ben.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”