Plaats reactie
1
Mijn USB stick (mijn extern geheugen) wordt niet meer herkend door de PC (Windows Vista). Ik heb gewerkt met TestDisk. Ik heb nog niet alle bestanden gecontroleerd, want het zijn er veel. Ik wil de bestanden op de USB stick opnieuw laten herkennen dor de PC. Installatie ongedaan maken bij schijfstation, USB-controllers en USBDeview (tips via Internet) is niet gelukt.
Is er nog een andere methode of lukt dit niet meer omdat ik met Test Disk gewerkt heb?
4
Wordt de stick zelf wel herkend in deze computer en het apparaatbeheer of alleen de bestanden niet die erop staan.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
5
De computer herkent wel de USB stick, maar de bestanden niet meer en vraagt of er geformatteerd moet worden. Met Test Disk heb ik wel de bestanden maar met nummers en willekeurige directories. Je moet dus alles weer terugvinden en hernoemen.
7
Helaas, PC Inspector geeft aan dat er een 'bad parameter' in de Boot sector zit en herkent geen enkele (1022049515). Het lukt niet met dit programma, maar bedankt voor de tip!
9
je zou eens kunnen proberen of het op een mac wel lukt. Misschien dat het formaat door windows niet goed ondersteund maar bij Mac wel. Ik heb dit een keer gehad toen ik een externe hd aan een dvd recorder gelegd had en niet goed afgesloten had. Op een windows pc kon ik er niet bij maar op mac wel.. bestanden overzetten opnieuw formateren en klaar..
10
iMichael schreef:je zou eens kunnen proberen of het op een mac wel lukt.
Ik heb al vaker gehoord dat een niet leesbare USB-stick op een Windows computer wel leesbaar is op een Mac of Linux computer. Ik dacht dat chato dit hier op het forum al ergens ooit had gemeld.
Als de TS geen Mac heeft dan kan en Linux live-cd ook wel een mogelijkheid zijn op de USB-stick in te openen en de gegevens te kopieren naar een andere locatie.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 278&t=5328" onclick="window.open(this.href);return false;
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”