Plaats reactie
1
Waarschuwing!!!!!

Allereerst, ik ben een beetje doorgeslagen in het verhaal. Het is nog niet af, maar bevat wel alle beloofde elementen.

Ik heb namen van het forum gebruikt, welke volledig willekeurig zijn gebruikt en absoluut geen weergave zijn van de persoon in kwestie. Van een aantal heb ik waarschijnlijk zelfs het geslacht verwisseld :P.

Het verhaal is aanstootgevend, grof en bloederig :w00t: . Kan je hier niet tegen, gewoon niet lezen!:P

Alle klachten, gemeuk en ander gezeur kan je in 15-voud schriftelijk indienen en worden binnen een periode van 5 jaar afgewezen.

Hier komt deeltje 1
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
2
Lang lang geleden waren er 2 koninkrijken Athos en Webplus. Deze 2 landen waren al eeuwen in oorlog, omdat een verre voorouder per ongeluk een een strijdbijl liet vallen en deze de schedel van een andere verre voorouder in 2en kliefde. Je snapt dat dit niet echt bevorderlijk was voor de feestsfeer.

Dit verhaal gaat echter over hoe deze oorlog ten einde kwam en vooral de belevenissen van de helden. Een verhaal vol magie, monsters, liefde en massamoord.

We beginnen met het koninkrijk Webplus. Webplus is een schitterend land met ruige natuur, pittoreske stadjes en glasvezel in iedere woning. Dit schitterende land wordt geleid door de oude en wijze koning Maxstar. Koning Maxstar heeft altijd het beste met zijn onderdanen voor en is de oorlog al vele jaren zat. Hij heeft ook verschillende pogingen gedaan om vredes onderhandelingen te starten, maar helaas mocht dat niet baten.

Dit heeft alles te maken met de koningin van Athos, Maaike. Koningin Maaike is een wrede heerseres, die bijgestaan door de duistere warlock Chato, als een ware tiran Webplus tot slaverij wil dwingen. Athos is precies het tegenovergestelde van Webplus, kale bergketens, uitbarstende vulkanen, 28k8 modems en een geheel gecensureerd internet. De weinige bossen die er waren zijn omgehakt om staal voor wapens te smelten en het hele land is bedekt door smog en zwavel.

We beginnen het verhaal met een jonge soldaat die loopt te blauwbekken op 1 van de defensiemuren van Webplus. De jonge soldaat Wessel is eigenlijk student informatica ( wetenschap die zich bezighoudt met computers en het maken van computer programma´s) , maar door de oorlog was hij helaas de lul voor dienstplicht. Wessel had net 1 uurtje van zijn wachtdienst erop zitten en zat inwendig te vloeken dat hij nog 11 uur moest wachtlopen. “ik zit hier gvd al 3 maanden en heb nog geen actie gezien.” Aan de andere kant was Wessel wel blij dat er geen actie was, de zwarte ruiters van Athos stonden bekend als niets ontziend en volgens de verhalen trokken ze je darmen eruit om je langzaam te laten sterven. Zuchtend pakte hij zijn telefoon om te kijken of Diablo al het teruggemaild. Diablo was bij een andere defensiemuur, welke al weken heel zwaar onder vuur lang en Wessel maakte zich zorgen om zijn vriend. “Waarom mailed hij nou niet terug, ik hoop dat hij in orde is” Piekerend stopte hij zijn pijp en terwijl hij hem aanstak hoorde Wessel een vreemd gesuis. Wessel keek omhoog en zag een vreemde wolk zijn kant opkomen. “wtf zijn dat nou insekten?” Ineens wist hij wat het was en ramde de alarmknop in. Onder het geloei van de sirene probeerde Wessel dekking te zoeken. Wat hij zag was een wolk met pijlen afgeschoten door de duizenden soldaten van Athos.

Wessel rende als een idioot naar de schuilplaats en hoorde de eerste pijlen met droge tikken om hem heen in het beton slaan. “nog 3 meter, ik moet het halen” Wessel trok de deur los en stortte op het harde beton met niets ziende ogen. Tussen die ogen zat een pijl , die zijn hersenen tot moes had gemept.....

Forza was aan het dromen. Helaas geen fijne droom, hij zat op school en had een examen waarvoor hij niet had geleerd. “Wat is geen programmeertaal? Dat zijn toch geen vragen.. Ik schrijf wel Beos op, zal wel goed zijn. Godver, hoe kan ik nou dit examen maken als die sirene blijft loeien” Opeens schrok hij wakker, omdat Dasle hem hardhandig wakker schud.
“opschieten, we worden aangevallen, schiet op schiet op!” Forza springt uit zijn bed en grijpt zijn zwaard en kruisboog. In zijn haast botste hij tegen Dr.Who op, die breeduit lachend zei: “eindelijk actie, we gaan ze mores leren!” Het 3tal sprinten de defensie muur op en Forza scheet bij het eerste blik over de muur direct zijn broek vol.

Duizenden soldaten stonden in formatie onder aan de muur. Temidden van de troepen stond een reusachtige draak met op zijn rug de wrede Warlock Chato. Chato was gekleed in zwart harnas en had in ene vuist een gigantische strijdbijl en in de andere een mobiele telefoon. Met een diepe brul maande hij zijn troepen tot stilte. Met zijn broek vol en zijn hart kloppend in zijn keel hoorde Forza de vrolijke tonen van 'ik heb een boot' over het strijdveld heen gaan. Chato drukte op de knop en hoorde Maaike “Kill, kill them all” zeggen. Met een woeste rollende diepe brul beval hij zijn troepen tot aanvallen. Terwijl de duizenden soldaten de muur bestormen, sloeg de draak zijn gigantische vleugels uit en vloog regelrecht naar de muur.

Met een daverende klap beukte de draak dwars door de defensiemuur en Chato hakte met 1 klap van zijn strijdbijl 3 soldaten doormidden. Forza bedacht zich geen moment en verstopte zich tussen het puin. Bevend van angst ziet hij hoe de stoere Dr.Who zich heldhaftig verdedigd tegen 4 soldaten. Dr.Who weet 1 soldaat neer te steken en wordt daarna door de andere 3 in plakjes gehakt. 20 meter verderop is Dasle samen met een aantal andere soldaten in gevecht met Chato en de draak. De soldaten schieten 10tallen pijlen naar de draak, maar de pijlen ketsen af op de harde schubben. Met 1 klap van de staart van de draak worden 5 soldaten geplet. Hysterisch lachend springt Chato van de draak en gaat het gevecht aan met Dasle en de overgebleven soldaten. Na een kort maar heftig gevecht is Dasle de enige die nog staat. Chato heft zijn strijdbijl en slaat het zwaard van Dasle doormidden. Dasle valt door de klap op de grond en verwacht ieder moment te worden gedood. Trillend van angst ziet hij Chato over zich heen buigen. Chato pakt hem bij zijn keel en tilt Dasle moeiteloos op. “Je hebt geluk soldaatje, jou laat ik leven. Ga naar je koning en vertel dat zijn dagen zijn geteld. Webplus zal branden en Maaike zal over jullie heersen!” Chato laat Dasle vallen in een poel van bloed en modder en Dasle blijft bewusteloos achter op het slagveld.
Forza ziet vanuit zijn schuilplek hoe zijn medesoldaten stuk voor stuk in de pan worden gehakt. Na de slachtpartij trekt het leger van Chato zich terug naar Athos. Chato roept zijn draak en klimt op zijn rug. Met dreunende vleugels vliegt het monster weg. Stilte...

Forza kruipt uit zijn schuilplek en kijkt vol ongeloof om zich heen. Bergen met lijken verspreid over het veld. Hij kijkt op zijn horloge en ziet dat de strijd nog geen 15 minuten heeft geduurd. Rennend gaat hij van het ene lichaam naar het andere in de hoop om overlevende te vinden. Ineens hoort hij gekreun en ziet Dasle liggen. Hij storm op Dasle af en knielt naast hem neer. “Dasle, Dasle niet dood gaan.” Dasle doet zijn ogen open en kijkt Forza aan. “Ik voel mijn benen niet meer” zegt Dasle en barst uit in een gigantische hoestbui waar het nodige bloed meekomt. “Mijn lichaam is kapot. Maar luister goed, je moet nu naar het kasteel van Webplus toegaan en de koning waarschuwen” “Ja maar Dasle ik ben zo bang” sputterde Forza. “Onzin” zei Dasle “weet je nog de eerste keer dat ik mijn grote kloppende censuur voor de minderjarige stopte, toen was je ook bang en later wilde je alleen maar meer. Ik weet zeker dat je het kan” En met een laatste reutelde adem stierf Dasle in de poel van bloed en modder.

Na zich helemaal leeg te hebben gejankt liep Forza helemaal verdooft weg van het slagveld naar het fietshok. “Ik moet de koning waarschuwen, maar hoe kunnen we vechten tegen zoveel wreedheid en geweld” Zuchtend starte hij zijn spartamet en voerde op zijn navigatie het kasteel in. Verwachte reistijd 3 uur en 17 minuten..
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
3
Wat een verhaal zeg :rofl: ik heb helemaal in een deuk gelegen, alleen wel jammer dat ik maar een korte rol in het verhaal heb.
Hoe verzin je het :lol:
4
Ik ben al bezig met deeltje 2 ;) .

Met een beetje mazzel krijg ik die vandaag wel online.

@Wessel
Je moet maar zo zien, je ging wel quick and clean ;D
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
5
deeltje 2

Ondertussen in het kasteel van Webplus was koning Maxstar geheel onwetend van de situatie aan het bakkelijen met Angel@. “Het kan best zijn dat computers met 0en en 1en werken, maar dat k*tding moet gewoon werken” “Als u nou wat minder pr0nsites bezoekt en niet op alles klikt, blijft tie ook beter werken” kaatste Angel@ terug. “Ja ja het zal wel, pak nou maar gewoon een biertje voor je koning en fiks dat ding” bromde Maxstar.
Mopperend liep Angel@ naar de walkin fridge en pakt een biertje. “Ik krijg wat van die ouwe zemelaar, eerst dat gezeik dat je een readonly bestand alleen kan lezen en niet bewerken en nu dit, maar goed Angel@ fikst het wel weer”
Maxstar geeft een ram op het toetsenboard en liet zijn gedachte afdwalen naar de problemen aan de grenzen van zijn rijk. Het feit dat hij de dienstplicht weer moest invoeren om aan genoeg soldaten te komen zat hem niet lekker. Het probleem was dat hij niet wist hoe groot de legers van Chato en Maaike waren. Aan de andere kant heeft de defensiemuur, die zijn grootvader heeft gebouwd, de zwarte legers al 10tallen jaren weten tegen te houden. En toch, het is de laatste tijd veel te rustig.

Zuchtend buigt Maxstar zich over papieren die toestemming geven voor een nieuwe backbone. “Wat is nou weer een backbone?” vroeg Maxstar zich af. Angel@ had voor hem een lijst gemaakt met uitleg van computertermen en volgens dat lijstje was een backbone netwerk: Een netwerk dat het verkeer tussen meerdere subnetwerken transporteert. “Yeah right alsof ik dan wel weet waarover het gaat. Het zal wel goed zijn..” Maxstar pakte zijn ganzeveer en inktpot en begon de stukken te ondertekenen.
Angel@ kwam de kamer binnen lopen met een ijskoud Vladbiertje en ziet de bezorgdheid van haar koning. “Als die verdomde oorlog nou maar eens eindigt” dacht ze bij zichzelf.

Terwijl Maxstar en Angel@ in diep gedachten zijn verzonken is er beneden op de binnenplaats een hoop onrust. Een vuile vermoeide soldaat is met zijn spartament de binnenplaats opgecrossed, heeft 2 oude vrouwtjes van de sokken gereden en is daarna zo de muur ingecrashed. Uiteraard weten wij wel wie dat is. Forza heeft de rit in 2 uur en 47 minuten afgelegd (ja ook een spartamet kan je opvoeren) en is door alle emoties oververmoeid. De hofwachters die waren toegesneld konden geen wijs worden uit zijn verhaal en stonden een beetje reddeloos te kijken. Terwijl ze aan het overleggen waren of ze hem moesten knuppelen of taseren kwamen prins Fox en Prinses Destiny net terug van een lintjesknip ceremonie. “Ho!” zegt prins Fox “Wat is hier aan de hand” ”Deze soldaat komt hier zo het plein opgecrashed en begint te baselen dat de defensiemuur is gevallen en dat hij een boodschap heeft voor de koning.

Ondertussen had de beeldschone prinses Destiny zich neer geknield bij Forza en vroeg naar zijn naam. Forza voelde zich overdonderd en begon te stotteren. “Rustig maar soldaat, vertel on je naam en zo te zien heb je veel meegemaakt” Forza haalde een paar keer diep adem en begon te vertellen. Bij het horen van het verhaal werden de gezichten om hem heen steeds zorgelijker. “Chato rijd op een draak?” vroeg prinses Destiny “Ja, een monster van 60 meter hoog en een adem als de hel, Chato sloeg met 1 klap klap 3 mannen dood.” 'Met hoeveel soldaten waren jullie daar gelegerd?” vroeg prins Fox. “3000 mensen” “en je bent de enige overlevende?” “Ja”

“Je moet dit verhaal meteen aan de koning vertellen, kom maar mee” De hele groep stormt naar boven en haasten zich naar koning Maxstar. Tijdens het aanhoren van het verhaal werden Maxstar's ogen steeds donkerder. “Hoe groot was het leger van Chato?” ”Zeker 10.000 man Sire” stamelde Forza. “Roep iedere man en vrouw die een zwaard kan vasthouden op en zorg ervoor dat ze bij zonsondergang klaar staan !” donderde koning Maxstar “en zorg er voor dat deze jongeman een bad en schone kleren krijgt Pronto!”

“Angel@, hoe staat het met de spionage satellieten?” “Sire, het satelliet netwerk is nog niet volledig operationeel, maar ik zou foto eraf kunnen halen met het File Transfer Protocol” “Maakt me niet uit hoe je het doet als ik de foto's maar binnen het uur heb!”

Iedereen was druk aan het rondrennen, toen Forzo een hand op zijn schouder voelde. “Kom maar mee, dan zorg ik ervoor dat je een bad en schone kleren krijgt. Je ruikt niet echt fris” Prinses Destiny leidde Forza uit de drukte en nam hem mee naar haar vertrekken. Daar werd snel een houten ton met heet water gevuld en al snel zat hij in een heerlijk heet schuimend bad. Forza begon net een beetje weg te doezelen, toen er op de deur werd geklopt. Prinses Destiny kwam binnen met een groot bord eten “Je zal wel honger hebben” Forza zei niks en begon meteen te eten. “Nou nou, dat gaat er wel in” zei de prinses “Ik hou wel van mannen met een grote eetlust en ik weet zeker dat je ook nog wel in wat anders zin hebt” Forza kijk haar vragend aan en tot zijn stomme verbazing ziet hij dat de pinses haar jurk over haar schouders laat zakken en poedelnaakt bij het in bad stapt. Hij voelt de hand van de prinses langs zijn been glijden. (haha weer censuur voor de jonge lezers)

Terwijl Forza en de prinses de dans der dansen aan het uitvoeren waren, was het hele rijk in rep en roer. Duizenden mensen stroomde naar het kasteel toe en werden bewapend met zwaarden, bijlen, bogen en zo ongeveer alles wat ze konden vinden. Angel@ had een slim JAVA script geschreven om de foto's van de satellieten af te halen en was ongeduldig bij het lab aan wachten tot de foto's ontwikkeld waren. Koning Maxstar was samen met prins Fox druk bezig om de strategie uit te werken “We moeten zeker 5000 man in het kasteel hebben en 10.000 man om de stad te verdedigen” “Ja maar Sire, het is beter om met een grote legermacht ze te ontmoeten in het open veld, we hebben dan meer ruimte voor de ruiters en de katapults”
Ïs al bekent hoeveel mensen we hebben” brulde Maxstar. “We hebben nu 30.000 man en er zijn nog 15.000 onderweg”
Angel@ kwam lijkbleek met een grote stapel foto's binnen. “Sire, sire het is veel erger dan we dachten. Chato en Maaike hebben leger van zeker 100.000 man en ze zijn al onderweg! De dorpen en steden langs de grens staan in brand en van wat we kunnen zien is iedereen vermoord.” De koning keek naar de foto's en werd lijkbleek. “Die 5 grote schaduwen? Is dat wat ik denk wat het is?” “Ja sire, dat zijn draken” zegt Angel@ met trillende stem. “OK Ik vertrek nu met 25.000 man naar de vlaktes en probeer ze te vertragen” riep prins Fox. “barricaderen jullie de stad!”
Nog geen half uur daarna reed het leger van ongekende grootte met prins Fox voorop om een vreselijk ongelijke strijd aan te gaan. “In het beste geval kan ik de koning een paar uur extra geven en Chato leger een stuk uitdunnen.” dacht de prins, maar 1 ding stond vast. Van de 25.000 mensen zouden er maar weinig leven aan het einde van de dag.
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
9
OMG wat een verhaal, dit had ik nooit verwacht. :eek:
Maar je hebt er echt iets moois van gemaakt, ik heb het nu drie keer gelezen en het is echt waarachtig prachtig, om de (typo's) heen gelezen, maar dat is mieren**ken (dubbel n mss). :goed:
Ik ben erg vereerd dat ik als (koningin) ben benoemd en lees dan ook graag het vervolg ervan want in (deeltje 2) ben ik niet ter sprake gekomen. :P (wat ga ik nog meer doen? en Chato als draak? etc, etc,)
Hoe bloederig het verhaal dan ook zal worden, het schrijven zit immers wel in je bloed, om maar even on-topic te blijven. ;)
Ik kijk nu al uit naar het derde deel, je wil niet weten hoe ik gelachen heb om de 'censuur' in het verhaal, en de andere speelse vormen die verwerkt zijn in het verhaal. :rofl:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
10
Thanx iedereen :w00t: Ik ben blij dat jullie het leuk vinden :goed:

het verhaal tot nu toe is in ongeveer 1 uur in elkaar gerammeld, als ik het hele verhaal klaar heb zal ik de typo's eruit vissen ;)

@ Maaike, Ik weet niet of ik nog alle antwoorden erin krijg, maar dat maak ik goed met jou part in the story :-*

deeltje 3 is onderweg en misschien komt er nog een deeltje 4 aan

greetz
Vlad
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
12
Wessel schreef:Wat een verhaal zeg :rofl: ik heb helemaal in een deuk gelegen, alleen wel jammer dat ik maar een korte rol in het verhaal heb.
Hoe verzin je het :lol:
Wat denk je van mij :rofl: :rofl: :rofl:
Maar ik ben nog steeds in town, en geen kistje waardig. :w00t:
Maar die crash in de muur klopt wel hoor, ben jij 'Vladimir' een helderziende :?:
Ik heb mijn broers brommer ooit in de puin gereden dwars door de schutting van de buren, ik kon nog niet schakelen en dat ding was ietsjes bijgesteld als je weet wat ik bedoel. :lol:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
13
En deeltje 3

Forza kijkt hoe prinses Destiny zich weer aankleed en denk “wtf ik heb een prinses vol********” Tijdens de wilde dans zijn ze in haar bed beland en de zachte kussen en donzen dekbed maken Forza slaperig. “kom mijn held rust nu, je zal je kracht hard nodig hebben in de strijd die gaat komen” fluisterde de prinses. Dromerig denkt Forza terug aan het afgelopen uur en glijd zachtjes in een diepe slaap. Prinses Destiny verlaat stilletjes de kamer en loopt naar de kamer van koning Maxstar. Daar treft ze een totale chaos aan van rondrennende mensen, een tafel vol foto's en papieren en Maxstar volledig overspannen.
“Waar was je trut! Het hele land is in rep en roer en jij bent onvindbaar” Prinses Destiny hield heel wijs haar mond, want ze wist als haar vader er achter zou komen dat ze met Forza had 'gedanst' hij direct onthoofd zou worden. Ze was op die manier al een aantal vriendjes verloren.
“Het eerste wat we moeten doen is de draken zien uit te schakelen” zuchte koning Maxstar “met die pokkebeesten erbij maken we geen schijn van kans” “Volgens wikipedia zijn draken niet met gewone wapens te doden en luisteren ze maar naar 2 soorten mensen” zei Angel@ vanachter haar beeldbuis “Warlocks en Dragonlords” “Dragonlords?” vroeg de prinses. “Ja, het is meer een mythe, Dragonlords zijn zeer oud volgens de verhalen en legendes zijn ze er sinds het ontstaan van de aarde. Er waren er 20 en ze hebben onderling duizenden jaren gestreden. Ze hebben gevochten tot er maar 1 over was. Deze Dragonlord heeft de macht over alle draken, hij is de absolute meester naar wie alle draken moeten luisteren” “Hoe kunnen we deze dragonlord vinden?” vroeg Maxstar “De enige persoon die de dragonlord kan vinden is een held tegen wil en dank en die de dans der dansen met iemand van koninklijk bloed heeft gedanst....”

Een diepe stilte viel in de kamer. Maxstar fluisterde “We hebben geen persoon die daar aan voldoet, we zijn verloren”

Ondertussen was prins Fox bijna aangekomen bij de vlaktes, met hem 25.000 man van wie er maar 5000 echt soldaten waren. De rest bestond uit boeren, smeden, meubelmakers, programmeurs en huisvrouwen. Prins Fox keek naar zijn troepen en dacht “Een andere keus is er niet, we zijn de laatste lijn tussen het kasteel van Webplus en Chato's troepen. Ik laat de ruiters de eerste aanval doen en zet de soldaten als verdediging in voor de rest. Laten we in Gods naam hopen dat ik de anderen niet nodig heb” Aangekomen op de vlaktes liet prins Fox de katapulten opzetten en zetten hij de ruiters als eerste lijn op. De ruiters waren gekleed in lichte dikke leren platen op de borst en uitgerust met zwaarden, bijlen. speren en een stevig schild. De paarden hadden lichte stalen platen voor de borst en voorpoten (benen:P) Op de tweede lijn stonden de soldaten, allemaal gekleed in schitterende maliënkolders en stalen beplating op de borst en schouders. Als 3e lijn honderden boogschutters, ieder gekleed in lichte maliënkolders en als backup een kort zwaard aan de heup. De 4e lijn stond de rest, een bij elkaar geraapt zooitje met zwaarden, hooivorken en zo ongeveer alles wat ze konden vinden.

Chato's leger was nog niet aangekomen en de vlaktes zagen er onwaarschijnlijk mooi uit. Spelende konijntjes in het heide, in de verte een hertje wat heerlijk gras aan het smullen was. De troepen stelde zich op en het wachten begon.......

In het kasteel was er een ongemakkelijke stilte gevallen na de opmerking van Maxstar. “Ehhhh sire, we hebben wel zo'n persoon” fluisterde prinses Destiny, ze kleurde rood aan en staarde naar haar tenen. Koning Maxstar keek furieus naar de prinses en ging te keer “Je gaat me toch niet vertellen dat je met die loser het nest bent ingedoken! Hij komt hier aan met volgescheten broek en jij duikt er bovenop. Waar heb ik zo'n snol van een dochter aan verdient” “Sire” zegt Angel@ zachtjes “deze 'snol' heeft misschien wel de redding van uw koninkrijk geschapen” “Maakt me niks uit, grijp die jongen en zorg ervoor dat hij morgen bij zonsondergang wordt onthoofd!” De hofsoldaten stormde naar prinses Destiny's kamer en sleepte Forza regelrecht de kerkers van het kasteel in. De arme Forza werd uit zijn diepe slaap gewekt en had geen idee wat er aan de hand was. Tegen de tijd dat hij helemaal wakker was zat hij al in de boeien in de diepste kelders van het kasteel.

Op de vlaktes had prins Fox zijn troepen opgesteld en zat hij met de militaire staf aan een kop koffie. “Heren, het ziet er niet mooi uit, maar we zijn de enige buffer tussen het kasteel van Webplus en de leger van Maaike en Chato. Het is van het grootste belang dat we hun leger zoveel mogelijk verzwakken en als het kan de 5 draken uitschakelen. Mijn voorstel is dat we de aanval op de draken richten en het volk zich richt op de soldaten. Heeft iemand hier bezwaar tegen?” “Sorry Sire, maar betekend dit niet dat we 1000den mensen opofferen?” Vroeg 1 van de generaals. “ja” zei prins Fox “maar vertel me, hebben we een andere keuze?” Een stilte viel.... de prins staarde naar zijn koffie kopje en ziet de kopje trillen op de tafel. In de verte hoorde hij een diep geroffel. Boven het geroffel uit hoorde hij een brul, diep en donderend. De brul van een pissed off draak. Hij kijkt naar zijn staf en zegt “Het begint.....”

Prins Fox holt naar zijn Harley en start de motor met een diepe brul. Hij scheurt naar de eerste linie van zijn leger en komt slippend tot stilstand. Met luide stem roept hij naar zijn troepen “Vandaag schrijven we geschiedenis!!!! Vandaag laten we zien dat het goede zal overwinnen!!!! Let's kick there ass!!!!!” Uit het leger kwam een gemompel van, moet je die blaaskaak zien en we zijn gewoon de lul. Het hele leger wachtte in spanning en plots over de heuvel kwam een stralend licht. Het licht kwam van een schitterde open koets getrokken door 6 komodo varanen. De grond trilde, achter de koets kwam een gigantische draak met op zijn rug, de warlock Chato.

De koets kwam tot stilstand en Koningin Maaike kwam overeind, met een angstaanjagende stem riep ze over het veld. “Strijders van Webplus, geef je over aan Athos of sterf!” Prins Fox schreeuwde “Aaanvallen!!” en gaf zijn Harley de sporen.
De ogen van Maaike kleurde donker “Jullie hebben je keus gehad, dankzij de actie van jullie prins sterven jullie allemaal! Chato! Kill them all!!!”

Chato geeft zijn draak de sporen en vliegt regelrecht op prins Fox af. De draak grijpt met zijn klauwen de prins en smijt hem 50 meter verderop in het veld. Chato roept “Eet maar lief draakje, je hebt het verdient!!!” en onder luid gelach van Chato doet de draak zich tegoed aan het vlees van de prins. Chato springt naast zijn draak en roept ”50 euro itunes tegoed voor de man die de meeste slachtoffers maakt!” En het leger van Chato gaat vol in de aanval.

Het leger van Webplus raakt na het verlies van hun leider toch licht in paniek en langs het front ontstaan een vreemde situatie. De ene helft probeert te vluchten en de andere helft staat in de verdediging. Gebruik makend van de chaos die er heerst stuur Chato zijn ruiters naar voren. Met een niets ontziend geweld rammen de ruiters dwars door de linies heen. Een ieder in hun pad wordt direct vermoord en de overgebleven soldaten worden voer voor de draken. In een tijd van minder dan een uur worden 25.000 man afgeslacht...
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”