Plaats reactie
1
Hallo Allemaal,

Ik heb een nieuwe harde schijf in de computer en de oude gekloond. ik draai nu windows vanaf de nieuwe schijf en dat werkt allemaal prima. Behalve het updaten, eerste wilde windows helemaal niet updaten maar dat is nu gedeeltelijk opgelost. ik heb de software map hernoemt en nu download en instaleerd windows de belangrijke updates behalve die van office niet maar dat heb ik ook niet op de pc staan. wel geeft ie nog foutcode 80070641 aan. wat niet werkt is bv de update van itunes. die geeft aan dat de windows instaler niet beschikbaar is. ik heb al gezocht in de map services en daar staat installer wel actief. wie heeft een idee om dit op te lossen?

Alvast bedankt en een fijn weekend nog.

Arjan
2
Als je iTunes in zijn geheel er eens afhaalt en opnieuw installeert werkt het dan wel?

Voor het Windows Update probleem kan je deze tool eens uitvoeren.

Download de System Update Readiness Tool naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op "Windows6.1-KB947821-v27-x64.msu" om de tool te starten.
  • Wanneer je vervolgens melding krijgt van een te installeren update sta dit dan toe.
  • Wanneer alle installatie gereed zijn klikt u op "close" en herstart u de computer.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
Hoi Forza,

bedankt voor je reactie,
als ik itunes verwijder en opnieuw instaleer werkt het wel.
Maar die tool voor windows update lukt me niet,
hij geeft aan dat het niet voor mijn systeem is?
Ik vind ook niet de windows 6.1 maar de windows 6.0 KB947821-v27-x64.msu

groet

Arjan
5
Als je op de link klikt staat Windows Vista er gewoon tussen je moet alleen even de juiste versie downloaden, dat is 32 of 64 bit.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... iness-tool" onclick="window.open(this.href);return false;

Je kan met de Windows installer cleanup utility eens itunes uit de lijst verwijderen en dan opnieuw installeren.
http://www.microsoft.com/business/nl-nl ... x?cbcid=66" onclick="window.open(this.href);return false;
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
6
Hoi Forza,

Heb beide programmas gedownload maar ze zeggen allemaal dat de update niet gedig is voor mijn systeem.
Ik heb ook geprobeerd een nieuwe itunes erop te zetten maar dat geeft de foutmelding dat de installer het niet doet.
Ik denk dat het iets met mijn twee harde schijven te maken heeft. Ik heb dus twee keer windows erop staan maar het systeem draait dus vanaf mijn F schijf daar staat de actieve windows op maar op c dus ook nog.

Groet

Arjan
7
Wat doet het systeem als je de andere schijf los haalt en de schijf die je gecloned hebt alleen aansluit?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
8
Hoi Forza,

Als ik de andere schijf loskoppel kan ik windows wel opstarten maar dan komt ie met de melding bureaublad aanmaken en daarna wordt het scherm blauw ik heb het eens 40 min laten lopen maar er gebeurd niets verder.
het lijkt erop dat ie tocht nog dingen van de oude schijf gebruikt.
10
Door omstandigheden was ik even afwezig en niet eerder instaat om te reageren.
arjanmaastricht schreef:Als ik de andere schijf loskoppel kan ik windows wel opstarten maar dan komt ie met de melding bureaublad aanmaken en daarna wordt het scherm blauw ik heb het eens 40 min laten lopen maar er gebeurd niets verder.
Hoe heb je de schijfkopie gemaakt het lijkt er sterk op dat je het eerste gedeelte met de opstartsector mist.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”