Plaats reactie
1
Goedemiddag, ik ben nu al dagen bezig met de computer van mijn moeder, een windows vista 32 bits. Er zijn 5 updates die niet kunnen worden gedownload en waar update telkens opnieuw om blijft vragen. Ik krijg de volgende foutmelding 8007371B. Ik heb microsoft fix it al gerpobeerd. Ik heb het .net framework 4 client profile al hersteld. Ik heb geprobeerd om ze handmatig te downloaden via de microsoft site. Niets werkt.
Het gaat om de volgende downloads:
KB2859537
KB2855844
KB2876284
KB2868038
KB2820197
Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Groet,
Petra
2
1. Microsoft Fix it!
Microsoft heeft een eigen programma ontwikkeld om Windows(update) problemen op te lossen.

Afbeelding

Sla het programma op op het bureaublad. Open vervolgens Microsoft Fix it en volg de stappen van het programma op. Microsoft Fix it! zal windows update onderdelen waar nodig herstellen. Dit kan even duren. Het programma zal je computer, met jouw goedkeuring, opnieuw laten opstarten.


2. Herinitialiseer Windows Update Componenten
1. Klik op de downloadlink hieronder om het onderstaande bestand te downloaden.
Afbeelding

2. Bewaar het .bat bestand naar je bureaublad.
3. Rechtsklik het en klik op Uitvoeren als administrator.
4. Indien Gebruikersaccountbeheer reageert, klik op Ja.
5. Je zal nu een opdrachtregel met beheerdersrechten zien. Wanneer het klaar is, zal het automatisch afgesloten worden.
6. Herstart de computer
7. Als bovenstaande niet geholpen heeft, voer dan de Microsoft Fix it tool uit:

Hoe kan ik Windows Update-onderdelen herstellen?


3. Zet je computer terug in de tijd met Systeemherstel
  1. Open Systeem door te klikken op de knop Start, met de rechtermuisknop te klikken op Computer en vervolgens te klikken op Eigenschappen.
  2. Klik in het linkerdeelvenster op Systeembeveiliging. Afbeelding .
  3. Klik onder Beveiligingsinstellingen op de gewenste schijf en klik vervolgens op Configureren.
  4. Als je systeeminstellingen en eerdere versies van bestanden wilt kunnen herstellen, klik je op Systeeminstellingen en vroegere bestandsversies herstellen.
  5. Als je alleen eerdere versies van bestanden wilt kunnen herstellen, klik dan op Alleen vroegere bestandsversies herstellen.
  6. Klik op OK en klik vervolgens nogmaals op OK.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”