Plaats reactie
1
Nieuwe laptop gebruiksklaar gemaakt; er werd gevraagd om een wachtwoord.
Hiervoor het wachtwoord van mijn Windows account gebruikt.
Echter als ik nu opstart dan voer ik mijn wachtwoord in en als ik dan op de E-mail tile klik dan zie ik direct al mijn e-mailberichten.

Gewenste situatie:

Zonder wachtwoord naar het startscherm gaan en als ik op de E-mail tile klik het wachtwoord van mijn Windows account gebruiken.

Is dit mogelijk en zo ja, hoe kan ik dit realiseren?
Groeten, Jos H
2
Aanmelden bij Windows met een Microsoft-account heeft voordelen, aangezien u dan allerlei instellingen kunt synchroniseren met andere Windows 8-toestellen waarop u zich aanmeldt. U kunt echter ook op een klassiek (lokaal) account overschakelen. Kies hiervoor opnieuw Pc-instellingen wijzigen, open de rubriek Gebruikers en klik op Overschakelen naar een lokaal account. Ook het omgekeerde is weer mogelijk: u kiest dan Overschakelen naar een Microsoft-account.

(bron: http://www.computeridee.nl/artikel/dual ... -supertips" onclick="window.open(this.href);return false; )
4
Bovenstaande uitgevoerd ; als ik nu op de Email tile klik en inlog met mijn Microsoft account kom ik op de live pagina i.p.v. op Outlook.com.
Op de live pagina heb je minder mogelijkheden dan op de Outlook.com pagina (e-mail).
Mijn gebruikersnaam eindigt op live.nl maar dan kan ik hiermee toch wel naar de outlook com pagina?
6
Ja, die had ik al gevonden; het probleem is dat als ik op de E-mail tile klik dat ik dan naar de Live pagina ga.
Is het simpel een kwestie van vervangen van de e-mail tile en een nieuwe tile maken voor Outlook.com?
Zo ja, hoe doe ik dit dan?
Groeten, Jos H
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”