Plaats reactie
1
Wat is het totale budget: (€700,-...)
Desktop of laptop: (laptop...)
Assemblage: (Ja)
Alleen systeem of incl. monitor en randapparatuur (systeem...)
Besturingssysteem (Win 7 Home Premium)

Omschrijving & informatie.
Ik ben op zoek naar een laptop voor het werken met Office, fotobewerking en internetten.
Het mag een kant en klaar systeem zijn maar ook een samengestelde laptop is oké.

Voorkeuren en overige vragen.
De laptop zal voornamelijk draadloos gebruikt worden dus graag een goede draadloze kaart.
Schermgrootte 15,6 inch.
De software installeer ik zelf; wel graag Win 7 Home Premium vooraf geïnstalleerd.
Alvast dank voor je reactie.
Groeten, Jos H
2
Een Dell 15R SE is voor dit budget een erk leuke all-round laptop http://tweakers.net/pricewatch/316025/d ... ificaties/" onclick="window.open(this.href);return false;
Met Dell heb ik geen eigen ervaring maar met een ASUS K56CB-XX396H wel en dit is ook een sterke laptop en heeft ook het voordeel dat er een numeriek gedeelte is wat niet echt standaard is bij 15,6" laptops.
http://azerty.nl/1-1237-641506/asus-k56cb-xx396h.html" onclick="window.open(this.href);return false;

De Dell heeft wel een 6-cel accu die wat krachtiger is dan de 4-cel van Asus maar voor normaal thuisgebruik op de accu natuurlijk voldoende.
De Asus heeft wel een sterkere videokaart en daarom zou deze mijn voorkeur hebben, en ook al kwa uiterlijk want de Asus ziet er net wat verfijnder uit ook de scharnieren van het scherm zijn erg sterk.
Jos H schreef:De software installeer ik zelf; wel graag Win 7 Home Premium vooraf geïnstalleerd.
Ik ben wel bang dat je niet meer makkelijk een laptop met Windows 7 zal vinden of je moet tussen de verouderde oulet laptops gaan zoeken maar dat raad ik niet aan.
Heb je echt de voorkeur voor Windows 7 of mag Windows 8 eigenlijk ook wel?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
Ik denk dat deze Asus R500VD-SX524H goed geschikt zou moeten zijn. Met de i7 quadcore heb je lekker veel power die voor fotobewerking wel van pas kan komen. Verder zit er een 6-cells accu (4700 mAh) in, is hij 15.6" en is het een degelijke behuizing van Asus met aardig toetsenbord en touchpad.

Grafisch kracht heb je niet zo veel nodig voor Office, fotobewerking en internetten. De GT 610 die erin zit is vrij overbodig aangezien de Intel® HD Graphics 4000 (iGPU) van de processor nog sneller is (kijken of je die kan uitzetten om stroom te besparen).
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”