Plaats reactie
61
Die dubbele mails is een probleem bij de mailbox van je provider blijkbaar.


De foutmelding van het systeemherstel heeft meestal te maken met ontbrekende of beschadigde bestanden.
Kan je het volgende nog eens uitvoeren.
kweezie wabbit schreef: Blader naar de map C:\Windows\System32 en klik met rechts op CMD.EXE en kies dan voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.
Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.
Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit.
Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
62
Hallo
Je mail zat in de spam map van g.mail,
weer iets nieuws.
Heb de opdracht uitgevoerd
hoop naar wens
en bestandje bijgevoegd.
Mieke
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
63
Het bestandje is prima :good:
Er zijn bestanden hersteld maar deze hebben niets te maken met het systeemherstel.

Download Afbeelding Farbar Service Scanner naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op FSS.exe om de tool te starten.
  • Vink vervolgende de onderstaande items aan.
    • Internet Services
    • Windows Firewall
    • System Restore
    • Security Center / Action Center
    • Windows Update
    • Windows Defender
    • Other Services
  • Klik vervolgens op de knop "Scan".
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (FSS.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Plaats de inhoud hiervan in uw volgende bericht als bijlage.
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
65
Ook in dit logje is niets speciaals te zien.

Kan je een systeemherstelpunt maken?
Indien niet, maak dan een afbeelding van de foutmelding.
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
66
Hallo
Hier zijn de printscreens----prinscreen 1 is het eerste scherm wat ik krijg
als ik naar systeemherstel ga
Klik op systeembeveiling
Krijg ik het normale scherm
Klik ik op maken---vul naam in
dan krijg ik screen twee.

O wat ik nog even zeggen wou het probleem met
g.mail is opgelost.
Geen idee wat ik gedaan heb , van alles gedaan, en opeens was het weer goed.
Waarschijnlijk iets in de instelling denk ik.
Groetjes Mieke
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
67
Ga naar start>uitvoeren en type hier CMD
Type achter de commandprompt vssadmin list shadowstorage >> %userprofile%\Desktop\vss.txt (Let op!!! de gebruikte spaties)
Je ziet nu het bestand vss.txt op je bureaublad. Voeg dit bestand in uw volgende bericht als bijlage toe.
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
69
Dit logje vertelt ons dat het systeemherstel is ingeschakeld maar dat er geen herstelpunten zijn.
Ik heb nu enkele dagen weinig tot geen tijd om het verder uit te zoeken maar ik kom er zeker op terug.
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”