Plaats reactie
1
Beste PC Web Plus,

Vorig jaar hebben jullie mij goed geholpen met een virus probleem.
Sindsdien deed de computer het weer prima.

Nu heb ik een ander probleem.
Als de computer opgestart is komt er een pop-up in beeld. Er staat: 'Geen schijf'. (Ik wilde een jpg-bijlage met de melding bijvoegen maar dat lukte niet.)

Ik zal de foutmelding omschrijven:

"Windows - Geen schijf
Exception Processing Message 0xc0000013 Parameters 0x75F9023C
0x83E2F9DC 0x75F9023C 0x75F9023C

ANNULEREN OPNIEUW DOORGAAN"

Incidenteel kreeg ik deze foutmelding wel eens eerder (of een soortgelijke), als ik de CD-Rom drive gebruikte. Als je dan op annuleren klikte was het venster weg.
Nu krijg ik het dus al na het opstarten van de PC en ik kan het venster niet weg klikken. Wat ik ook doe, hij blijft staan. Ik kan hem wel naar beneden schuiven. Verder werkt de computer gewoon. Ik kan op internet en programma's openen. Ik heb al diverse keren opnieuw opgestart, maar het helpt niet.

Zou u mij kunnen helpen dit probleem op te lossen?

Groetjes Iris
3
Toen ik vandaag opstartte kreeg ik weer de foutmelding, echter de code was ietsje anders.
Ik heb 2 screenshots geplaatst, hierbij de links:

http://imgdumper.nl/media.php?id=518e0add206d8" onclick="window.open(this.href);return false;

http://imgdumper.nl/media.php?id=518e0afee3d02" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat als ik mijn SDCard in de computer plug, ik dan wel het venster weg krijg door op annuleren te klikken. Deze SD Card heb ik nieuw, het lijkt dus haast wel of het daarmee te maken heeft. In het verleden heb ik ook weleens een SD Card op de computer gebruikt en dan gebeurde het niet.

De melding komt ook als ik een CD of DVD in de computer doe en er weer uit haal, maar dan blijft het venster niet staan en heb je er verder dus ook geen last van.

Ik hoop dat je zo voldoende info hebt.

Groetjes Iris
4
Download het programma Panda USB Vaccine, sla deze op je bureaublad op en pak het bestand uit.
  • Start het programma door dubbel te klikken op het bestand USBVaccine.exe.
  • Indien gevraagd wordt voor NTFS support, vink deze uit!
  • Druk op de knop Vaccinate computer, hierdoor wordt AutoRun uitgeschakeld.
  • Sluit nu alle flashdrives, usb-sticks en (externe) harde schijven op je computer aan.
  • Selecteer naast Select an USB drive: om de beurt een andere USB drive en druk elke keer op de knop Vaccinate USB
  • Sluit het programma hierna weer af.
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Sorry voor mijn late reactie.
Ik heb het programma gedownload.
Het is nu even afwachten of de foutmelding nog komt, want soms zijn er dagen bij dat hij de foutmelding niet meer gaf en dan in ene weer wel.

In ieder geval weer erg bedankt voor de support!

Groetjes Iris
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”